دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خودروسازان با روندی که پیش گرفته اند مانع از ایجاد رقابت در بازار می شوند.

وب‌گاه تابناک

آخرین دستگاه از خودرو ملی سمند در حالی رهسپار موزه گروه صنعتی ایران خودرو شد که این محصول دست‌کم طی دو دهه گذشته بار سنگین خودکفایی و بلوغ صنعت خودرو کشور را به دوش کشیده و به نوعی باور ملی توانمندی در این صنعت را ایجاد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در طول سال‌های تولید، 3.786.194 دستگاه خودرو سمند و 405 به تولید رسیده که سمند سهم 1.510.745 دستگاهی از این تعداد داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اف‌جی کروزر یکی از بهترین خودروهای آفرود و از محبوب‌ترین مدل‌های تویوتا سرانجام به پایان راه تولید می‌رسد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: این وزارتخانه با افزایش کیفیت محصولات جاری، افزایش تولید محصولات مربوط به پلتفرم‌های جدیدتر و توسعه پلتفرم‌های جدید اقتصادی برای عموم اقشار مردم، به دنبال افزایش کیفیت تولید خودرو است.

وب‌گاه الف

گروه صنعتی ایران‌خودرو از اتمام خودروهای ناقص در این گروه خودروسازی با پایان یافتن خودروهای ناقص سایت تبریز، خبر داد و اعلام کرد که گروه صنعتی ایران‌خودرو با معضل خودرو ناقص برای همیشه خداحافظی کرد.

وب‌گاه فرارو

امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده...

وب‌گاه تابناک

با پایان یافتن خودروهای ناقص سایت تبریز، گروه صنعتی ایران‌خودرو با معضل خودرو ناقص برای همیشه خداحافظی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارخانجات خودروسازی در نیمه نخست امسال موفق به تولید 516 هزار و 206 دستگاه انواع خودروی سواری، وانت، ون، مینی‌بوس، میدل‌باس و اتوبوس، کامیون، کامیونت و کشنده شدند؛ آماری که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 6 درصدی نشان می‌دهد، البته رشد تولید خودرو کامل 284 درصدی بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از دلایل اصلی زمان‌بر بودن تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص نیز اهمیت بالای حفظ شرایط کیفی خودرو و حساسیت بالای ایران‌خودرو در تحویل خودرو با کیفیت و بدون ایراد به مشتریان بوده که در این فرآیند نظارت‌های کیفی دقیق و بالایی صورت گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با پایان یافتن خودرو‌های ناقص سایت تبریز، گروه صنعتی ایران‌خودرو با معضل ماشین های بلاتکلیف برای همیشه خداحافظی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انسان‌ها گاهی چیزهای با ارزشی را گم می‌کنند، از سوییچ خودرو تا ساعت دستبند یادگاری و طلا و اشیایی که ارزش معنوی دارند و گاهی فرد تا سال‌ها در پی یافتن آن‌هاست، اما شرایط وقتی هولناک می‌شود که چند بمب هسته‌ای گم شده باشد که هر کدام از آن‌ها می‌تواند یک شهر را به کلی نابود کرده و میلیون‌ها نفر را به کام مرگ ببرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت تفحص از خودروسازی‌ها از بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در جلسات این هفته کمیسیون صنایع خبر داد.