دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جانشین رئیس پلیس راهور کشور گفت: نمی‌توانیم ادعا کنیم که در کشور چیزی به اسم خودروساز وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عارضه مزمنی که در صنعت خودوری کشور از سال 1397 تا 1400 به چشم می‌خورد تولید خودروهای ناقص و انباشته شدن آنها در پارکینگ خودروسازان داخلی بود. امروز و با گذشت چهار سال شاهد عبور از این عارضه و تثبیت جریان تولید هستیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

بررسی وضعیت تولید از ابتدای سال تاکنون نشان می دهد که در این بازه زمانی 467 هزار و 623 دستگاه خودروی کامل تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 300 درصد رشد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عارضه مزمنی که در صنعت خودوری کشور از سال 1397 تا 1400 به چشم می‌خورد تولید خودروهای ناقص و انباشته شدن آنها در پارکینگ خودروسازان داخلی بود. امروز و با گذشت چهار سال شاهد عبور از این عارضه و تثبیت جریان تولید هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات صنعت به وزیر فعلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر نمی‌گردد، گفت: مشکل صنعت خودرو، مشکل امروز و دیروز نیست و از گذشته وجود داشته است اما تولید خودرو در سال جاری با افزایش قابل توجهی روبرو شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: عدم تناسب بین درآمدها و افزایش قیمت‌ها به قدری است که به گفته کارشناسان خط فقر به مرز 18 میلیون تومان رسیده است، هرچند شاخص‌های تاثیرگذار در اعلام نرخ تورم در شهرها و مراکز استان با توجه به دلایلی چون مسائل اجتماعی و فرهنگی متفاوت است اما افزایش قیمت اقلام اساسی و غیراساسی در کشور به هیچ وجه تناسبی با افزایش میزان حقوق و درآمدهای مردم ندارد و در این بین افراد بیشتری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار‌ها نشان می‌دهد که شرکتهای بزرگ خودروسازی تا سال 2030 هزینه‌های خود را برای خودرو‌های برقی دوبرابر خواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

به طور کلی نباید فراموش کرد همواره لیدر طراحی خودرو در جهان معمولا یک خودرو است و حتی بزرگ ترین خودروسازن جهان نیز از آن سبک الگوبرداری می کنند. راهی که اتفاقا مسیر درست رسیدن به بلوغ در طراحی خودرو است و حتی خودروسازان کره ای نیز دو دهه قبل از همین روش استفاده کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خودرو تی اف 21 ایران خودرو (ماشین tf21 ایران خودرو) محصول جدید داخلی و جانشین پژو 206 است که قیمت، مشخصات فنی و امکانات رفاهی داخل آن مورد توجه افراد قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

معاون تولید شرکت سایپاسیتروئن گفت: با تلاش شبانه روزی و همت کارکنان این شرکت، رکورد تولید روزانه خودرو در شرکت سایپاسیتروئن با تولید 540 دستگاه خودرو شکسته شد.

وب‌گاه الف

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با دلایل سطحی و عادی را دور از انصاف و عدالت دانست و گفت: شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌ها در بروز مشکلات در حوزه خودرو و معادن موثر است.

وب‌گاه گسترش

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با دلایل سطحی و عادی را دور از انصاف و عدالت دانست و گفت: شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌ها در بروز مشکلات در حوزه خودرو و معادن موثر است.