دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری دانا

سامانه یکپارچه فروش خودرو که وزارت صمت تمامی خودروسازان و مونتاژ کاران را وادار به فروش خودرو در این سایت کرده بود نیز مانند طرح های دستوری و بدون شناخت بازار عرضه و تقاضا با سه دوره فروش با شکست به کار خود پایان داد.

خبرگزاری مهر

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاش برای پیگیری و ثبت کد رهگیری بر روی کالاها به منظور مباره با قاچاق خبر داد و گفت: تولید خودروی ناقص به صفر رسیده است.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاش برای پیگیری و ثبت کد رهگیری بر روی کالاها به منظور مباره با قاچاق خبر داد و گفت: تولید خودروی ناقص به صفر رسیده است.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می‌دهد میزان تولید خودروهای سواری در نیمه دوم سال 11.4درصد افزایش یافته و جمعا 477هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده است.

وب‌گاه تابناک

با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا تفاهم نامه تولید مشترک خودرو در ونزوئلا به امضا رسید.

خبرگزاری مهر

تفاهم نامه تولید مشترک خودرو در ونزوئلا با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخیرا وزارت صمت اعلام کرده که سامانه یکپارچه فروش خودرو به دلیل اینکه فقط تعدادی از محصولات یک خودروساز مشمول قرعه کشی هستند از موضوعیت خارج شده و این سامانه دیگر مثب قبل فعالیت نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد در نیمه دوم امسال قرعه کشی بر مبنای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

براساس گفته معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت دیگر خبری از فروش خودرو در سامانه یکپارچه نیست و عملا باز فروش خودرو به دست خودروسازان افتاد. اما به راستی در عمر چند ماه فروش خودرو در سامانه یکپارچه آیا عرضه خودرو ساماندهی پیدا کرد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در تبریز گفت: تا پایان سال جاری برای تولید 750 هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین برنامه ریزی کرده ایم.

خبرگزاری مهر

نگاهی اجمالی به عملکرد صنعت خودرو کشور در سال 1400 نشان می دهد که این صنعت با چالش های بسیاری روبرو بوده و این موضوع نشات گرفته از عملکرد وزرای دولت های پیشین است‌.

وب‌گاه الف

خودروساز الکتریکی آمریکایی اعلام کرد، تحویل خودروهای جدید توسط تسلا در سه ماهه سوم افزایش یافته است و از سه ماه قبل که طی آن کارخانه چینی آن برای چندین هفته تعطیل شده بود، پیشی گرفت.

وب‌گاه گسترش

آخرین دستگاه از خودرو ملی سمند در حالی رهسپار موزه گروه صنعتی ایران خودرو شد که این محصول دست‌کم طی دو دهه گذشته بار سنگین خودکفایی و بلوغ صنعت خودرو کشور را به دوش کشیده و به نوعی باور ملی توانمندی در این صنعت را ایجاد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم ویژه پایان تولید خودرو سمند معمولی و ال ایکس و پژو 405 در سایت ایران خودرو تبریز با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مراسم ویژه پایان تولید خودرو سمند معمولی و ال ایکس و پژو 405 در سایت ایران خودرو تبریز با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.