دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل خودرویی وزارت صمت گفت: وجود خودروهای اقتصادی و رقابت پذیر بودن خودروها مقدمه‌ای برای برداشتن قیمت‌های دستوری است، در غیر این صورت برداشتن قیمت‌های دستوری نتیجه بخش نخواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله توکلی، در یک برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: با الگوبرداری از بهترین مدل‌هایی که در صنعت خودرو در دنیا وجود دارد، باید یک نگاه آسیب شناسانه به وضعیت صنعت خودروی کشور داشت و آسیب‌های موجود را شناسایی کرد؛ در واقع اگر عارضه‌هایی مانند کیفیت پایین، قیمت بالا و غیررقابتی بودن محصول، عدم ایمنی و... را کنار هم قرار داده و به ریشه‌ی این مسائل توجه...

خبرگزاری مهر

مدیرکل خودرویی وزارت صمت گفت: وجود خودروهای اقتصادی و رقابت پذیر بودن خودروها مقدمه‌ای برای برداشتن قیمت‌های دستوری است، در غیر این صورت برداشتن قیمت‌های دستوری نتیجه بخش نخواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

سیدرضا فاطمی امین؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه ارمنستان از کشور‌های همسایه ماست، گفت: این کشور به لحاظ تاریخی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی قرابت‌های بسیار زیادی با ما دارد و در حوزه سیاسی کاملا ما با کشور ارمنستان هماهنگ هستیم، اما روابط اقتصادی تا این سطح روابط تاریخی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی رشد نکرده است. وی ادامه داد:...

وب‌گاه گسترش

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود، بیش از 50 هزار گواهی اسقاط خودرو هم‌اکنون وجود دارد که متقاضی برای آن نیست اظهار کرد: ورود دولت به فرآیند اجرایی اسقاط خودروهای فرسوده به جای کار نظارتی اقدامی اشتباه است.

خبرگزاری مهر

مؤسسه S&P گلوبال موبیلیتی گزارش داد بر اساس سناریو بدبینانه ممکن است تولید خودرو در اروپا به خاطر بحران کنونی در حوزه انرژی تا 40 درصد کاهش یابد.

وب‌گاه گسترش

رییس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: ما از سال 85 توانستیم تعداد کشته‌های ترافیکی را از 27 هزار نفر به 17 هزار نفر برسانیم اما هنوز در مسیرهای شهری و بین شهری کشور 5 هزار و 200 نقطه حادثه‌خیز ترافیکی داریم.

وب‌گاه گسترش

مهدی خطیبی در برنامه صف اول شبکه خبر، به تشریح دستاوردها، برنامه ها و اهداف گروه صنعتی ایران خودرو پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ایران خودرو گفت: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب در بازار را از میان برداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور گفت: ا دلیل نمی‌شود در هر تصادفی افراد بمیرند و یا خودرو آتش بگیرد و درهای ماشین قفل شود. در هیچ جای دنیا تولید خودرو اینگونه نیست. از خودروسازان خواسته ایم برای خدا به دنبال کیفیت و ایمنی بروند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به عامل انسانی در تصادفات گفت: توانایی و مهارت راننده در تصادفات بسیار مهم است. در کنترل این عامل دستگاه‌های مسئول در امر آموزش بسیار موثر هستند. کشته‌های تصادف بعضا با کشته‌های جنگ قابل مقایسه است. ما در هر ساعت دو نفر را در جاده‌ها از دست می‌دهیم و بیش از 20 نفر نیز مجروح می‌شوند. غالبا 15 تا 20 درصد مجروحان نیز کاملا قطع نخاع و از حرکت باز می‌مانند.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید تسهیلاتی برای حمایت از مالکان خودروهای فرسوده در اختیار آنها قرار گیرد تا انگیزه لازم برای اسقاط ایجاد شود، الزام عدم تردد خودروهای فرسوده نتیجه‌بخش نبوده است.