دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل خودرویی وزارت صمت گفت: با هدف‌گذاری تولید یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال جاری و بدون در نظر گرفتن موضوع واردات خودرو و اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده، نیازمند بیش از 400 هزار برگه اسقاط هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش خودرو در سامانه یکپارچه ماهانه خواهد بود و در هر مرحله 100 هزار دستگاه عرضه می‌شود. همچنین قالیباف از پایان قرعه‌کشی خودرو تا پایان امسال خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل خودرویی وزارت صمت گفت: تقاضای اسقاط خودروهای فرسوده از 10 هزار دستگاه در سال به بیش از 400 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا 1404 معادل 30 درصد از تولید خودرو باید توسط خودروسازان دیگری غیر از دو شرکت بزرگ خودروسازی انجام شود. از این طریق از تمرکز تولید کاسته می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز نشست خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این نشست، امید قالیباف؛ سخنگوی وزارت صمت در ابتدای سخنان خود گفت: در نشست ماه گذشته برای اولین بار رشد اقتصادی دنیا بعد از بحران کرونا به صفر رسید و تقاضا برای خیلی از کالا‌ها کاهش پیدا می‌کند. در ایران 2 شاخص مهم در مورد تولید وجود دارد که شامل تورم تولید و رشد تولید می‌شود. طبق گزارش بانک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جدیدترین گزارش انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می‌دهد در 5 ماهه نخست سال جاری تولید فولاد و محصولات فولادی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 20 درصدی داشته است. همچنین میزان تولید امسال فولادی‌ها رکورد تاریخی تولید در این صنعت را شکسته است. نگاهی به سایر صنایع نیز نشان می‌دهد رشد تولید و همزمان رشد فروش (آمار موجودی انبارها) بهبود نسبی در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باید با طراحی ساز و کارها و راهکارهایی، انگیزه مالکان خودروهای فرسوده را به تحویل این خودروها و دریافت خودروهای نو افزایش داد.

خبرگزاری مهر

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: ایران به یکی از کشورهای پیشرو در تعمیر هواپیما تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته تهران 1401 که از روز یکشنبه 27 شهریور تا پنج شنبه 31 شهریور در مرکز نمایشگاهی برج میلاد در حال برگزاری است، مورد توجه مشتاقان و علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فاطمی امین بعد از یکسال سکانداری وزارت صمت، به هیچ‌کدام از وعده‌های خود در خصوص ساماندهی بازار خودرو عمل نکرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از رشد 51 درصدی تولید کامل خودرو در این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون خبر داده و وعده کرده است که از ابتدای مهرماه، تولید روزانه به 2800 دستگاه در روز افزایش پیدا می‌کند. این در حالی است که این گروه صنعتی در یک روز رکورد تولید بالغ بر 3100 دستگاه خودرو کامل را داشته است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل ایران خودرو از رده خارج کردن پژو 405 و سمند را دستاورد بزرگ ایران‌خودرو دانست و افزود: طی چند روز آینده، برای همیشه با این دو خودرو خاطره‌ساز خداحافظی خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بازار خودروی کشور طی سنوات گذشته در خلا خودروهای وارداتی، تبدیل به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران شده است؛ تا جاییکه مونتاژی ها با دلار 60 تا 70 هزار تومانی فروخته می شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل ایران خودرو از رده خارج کردن پژو 405 و سمند را دستاورد بزرگ ایران‌خودرو دانست و افزود: طی چند روز آینده، برای همیشه با این دو خودرو خاطره‌ساز خداحافظی خواهیم کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آنچه برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است تامین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی است و در این مسیر تمام تلاش ما بر این است تا از هر گونه نارضایتی آنان جلوگیری شود.