دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل ایران خودرو گفت: خودروی تارا تا یکی دو ماه آینده با افزایش روند تولید در ایران خودرو از قرعه کشی خارج می شود.

وب‌گاه تابناک

گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با گذشت شش ماه از سال، یکی دیگر از فرامین رییس جمهوری مبنی بر افزایش 50 درصدی تولید خودرو را محقق کند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صمت گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا 1404 معادل 30 درصد از تولید خودرو یعنی 900 هزار دستگاه باید توسط خودروسازان دیگری غیر از دو شرکت بزرگ خودروسازی انجام شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هوندا تولید خودرو را تا 40 درصد در ژاپن به دلیل مشکلات تامین کاهش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت نیوز نوشت: آزادسازی واردات باعث شده گزینه‌های روی میز واردکنندگان را بررسی کنیم. در این مطلب به بررسی 8 خودروی چینی که وارد ایران خواهند شد می‌پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: 2500 پرونده تخلف قطعه‌سازان در 20 ماه گذشته تشکیل شددر مردادماه امسال، دبیر کل اتاق اصناف ایران ضمن اعلام خبر ممنوعیت عرضه بدون شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو از 15 مرداد، بر الزام ثبت کد نقش فعالان حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو در سامانه جامع تجارت تاکید کرد

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شرکت خودروسازی تویوتا هم مانند بسیاری از خودروسازان و شرکتهای دیگر، روسیه را به‌خاطر مشکلات زنجیره عرضه ناشی از تحریم‌های غربی ترک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: روز گذشته سخنگوی وزارت صمت در نشست خبری با خبرنگران از برنامه‌های جدید رشد تولید خودرو و همکاری با روسیه خبر داد. قالیباف در ادامه گفت در نیمه دوم سال 50 درصد تولید خودرو افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه عصر ایران

خودروسازان طی دو سال گذشته با یک سری مشکلات زنجیره تامین از جمله کمبود تراشه‌های نیمه هادی مواجه بوده‌اند که بارها تولید خودرو را به تاخیر انداخته است. تامین‌کنندگان می‌گویند که اوضاع به زودی تغییر نخواهد کرد.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و الزامات توسط نهادهای مرتبط حاکمیتی، از سال آینده و با آغاز تولید انبوه تارا برقی، مشتریان می توانند از طریق شرکت خودروی سفارشی ایران خودرو (آپکو) نسبت به سفارش‌گذاری و خرید این محصول اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تامین‌کنندگان صنعت خودرو پس از آنکه شرکت فوردموتور که این هفته هشدار داد، هزینه تورمی یک میلیارد دلاری را متحمل شده است، قیمت‌ها را برای مشتریان خود در سراسر جهان افزایش می‌دهند.

خبرگزاری مهر

رفع اختلالات ارسال پیامک رجیستری موبایل، معافیت واردات طلا، پلاتین و نقره خام از مالیات، کاهش انحصار در تولید خودرو تا 1404و حضور هیأت تجاری روسی در ایران از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروش خودرو در سامانه یکپارچه ماهانه خواهد بود و در هر مرحله 100 هزار دستگاه عرضه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت صمت گفت: از این به بعد هر ماه قرعه‌کشی برگزار و 100 هزار خودرو در آن عرضه می‌شود. اما به تدریج طرح‌های قرعه کشی از رده خارج می‌شود.