دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت صمت برای حذف قرعه کشی خودرو روی بازار داخلی و همچنین افزایش تیراژ خودروی کامل فوکوس کرده تا به کمک دو اهرم یاد شده به وعده حذف قرعه‌کشی برای عرضه خودرو در سال جاری جامع عمل بپوشاند.

وب‌گاه گسترش

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این‌که تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو ملاک عملکرد است، از افزایش 47 درصدی تولید از ابتدای سال تا 20 شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: لوازم خانگی که در داخل کشور تولید می‌شود با محصولات مشابه خارجی از نظر کیفیت تفاوت معناداری ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیاست گذار خودرویی از برنامه کلان خود برای بازار خودرو خبر داد و گفت: امسال بر بازار داخلی تمرکز کرده‌ایم و برنامه صادرات خودرو از سال آینده اجرایی می‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه 55 آنلاین

سیاست گذار خودرویی برنامه کلان خود برای بازار خودرو خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری قدیمی از خط تولید پیکان را در ادامه مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جالب اینجاست که رئیس جمهور، پیگیری را رمز موفقیت دستگاه‌ها در انجام وظایف و مأموریت‌های‌شان دانست و تأکید کرد: مشکلات فقط با «دستور» دادن حل نمی‌شود، بلکه دستورات باید منجر به اقدام و عمل جدی شود. گرچه اقدامات آتی رئیس جمهور نشان داد که خودش نیز به این واقع گرایی و عمل گرایی اعتقادی ندارد و بیشتر دنبال همان دستور درمانی برای خاتمه دادن به انتقادهای مطرح شده علیه دولتش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان امروز نوشت: جالب اینجاست که رئیس جمهور، پیگیری را رمز موفقیت دستگاه‌ها در انجام وظایف و مأموریت‌های‌شان دانست و تأکید کرد: مشکلات فقط با «دستور» دادن حل نمی‌شود، بلکه دستورات باید منجر به اقدام و عمل جدی شود. گرچه اقدامات آتی رئیس جمهور نشان داد که خودش نیز به این واقع گرایی و عمل گرایی اعتقادی ندارد و بیشتر دنبال همان دستور درمانی برای خاتمه دادن به انتقادهای مطرح شده علیه دولتش...

وب‌گاه تابناک

هم‌زمان با اعزام کاروان امدادرسانی اربعین به مناطق مرزی عراق، «گواه‌یار»، ناوگان امدادی خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل برای ارایه خدمات به محصولات این شرکت با حضور مدیرعامل ایران‌خودرو راه‌اندازی شد.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم 100 درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.

وب‌گاه تابناک

آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایران‌خودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حالی اخیرا با مصوبه 26 آبان 1400 مجلس در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده مخالفت کرده که مهلت دو ماهه مجلس به وزیر صمت رو به اتمام بوده و این اصرار برای لغو الزام خودروسازان برای اسقاط خودروهای فرسوده، با وجود صراحت ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو ممکن است دوباره واکنش نمایندگان را در پی داشته باشد.