دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از رشد 51 درصدی تولید کامل خودرو در این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون خبر داده و وعده کرده است که از ابتدای مهرماه، تولید روزانه به 2800 دستگاه در روز افزایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از سال‌ها وعده بالاخره امسال عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شد. عرضه خودرو در بورس چه مزیتی دارد؟

وب‌گاه گسترش

بازار خودروی کشور طی سال های گذشته در خلأ خودروهای وارداتی، به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران تبدیل شده است. تا جایی که مونتاژی ها با احتساب دلار 60 تا 70 هزار تومانی فروخته می شوند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حتما شنیده‌اید برخی خودرو‌ها در کشور‌های آسیای شرقی گارانتی‌های 10ساله قطعات دارند که این موضوع در ایران دور از انتظار است. کیفیت قطعات به کار رفته در یک محصول، خودرویی باکیفیت را راهی بازار می‌کند. گفتگو با کارشناسان این حوزه نشان می‌دهد قطعاتی که در خودرو‌های داخلی به کار می‌رود از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و همین موضوع باعث شده مشکلات صنعت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از رشد 51 درصدی تولید کامل خودرو در این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون خبر داده و وعده کرده است که از ابتدای مهرماه، تولید روزانه به 2800 دستگاه در روز افزایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنانوشت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از رشد 51 درصدی تولید کامل خودرو در این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون خبر داده و وعده کرده است که از ابتدای مهرماه، تولید روزانه به 2800 دستگاه در روز افزایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

خطیبی با بیان این‌که مشتریان و حواله داران به هیچ وجه نباید تحت تاثیر شایعات و فضاسازی‌ها قرار گیرند، تصریح کرد: آنچه برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است تامین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی است و در این مسیر تمام تلاش ما بر این است تا از هر گونه نارضایتی آنان جلوگیری شود.

وب‌گاه الف

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از رشد 51 درصدی تولید کامل خودرو در این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون خبر داده و وعده کرده است که از ابتدای مهرماه، تولید روزانه به 2800 دستگاه در روز افزایش پیدا می‌کند. این گروه صنعتی در حالی به این وعده مفتخر است که در ابتدای تیرماه برای تولید بالغ بر 3100 دستگاه خودرو کامل در یک روز پرچم بالا آورده بود.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری، رشد 51 درصدی تولید کامل در این مجموعه از ابتدای امسال تا 27 شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اخیراً به دلایل مختلف از جمله فروکش کردن بیماری کرونا و افزایش سفر‌های تابستانی شاهد ناترازی بنزین در کشور هستیم. البته به گفته‌ی کارشناسان این مشکل هنوز خیلی جدی نیست و می‌توانیم جوابگوی نیاز داخلی کشور باشیم. اما اگر روند فعلی ادامه یابد، پیش بینی می‌شود از دو سال دیگر مشکلات ما در حوزه‌ی ناترازی بنزین به صورت جدی بروز کند. دولت سیزدهم و وزارت نفت فعلی...

خبرگزاری مهر

بازار خودروی کشور طی سنوات گذشته در خلا خودروهای وارداتی، تبدیل به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران شده است؛ تا جاییکه مونتاژی ها با دلار 60 تا 70 هزار تومانی فروخته می شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حدود 80 درصد ناوگان اتوبوسرانی فرسوده است و بخش‌های دیگر حمل و نقل عمومی نیز در کلانشهرها و شهرهای بزرگ، جوابگوی نیاز شهروندان نیست و این درحالی است که نوسازی این ناوگان 12 سال متوقف شده بود و سرانجام با همت دولت سیزدهم و تولیدکنندگان داخلی این طلسم شکست.