دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه تابناک

در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا، همکاری مشترک سایپا و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای تولید موتور هیبرید شاهین طی مراسمی با حضور علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری و علی خطیبی معاون اداری و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، بهرام عزیزالله گنجی رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، عذبی مدیرعامل مرکز تحقیقات و...

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، منابع انسانی را از سرمایه‌های ارزشمند و مهم در تولید و توسعه دانست و گفت: با تکیه بر دانش و تخصص نیروی انسانی و مهندسان ایران خودرو و همچنین طبق نقشه راه توسعه، در پنج سال آینده در زمره خودروسازان رده دوم جهان و در 10 سال آینده در زنجیره ارزش جهانی تولید خودرو قرار خواهیم گرفت.

خبرگزاری تسنیم

چرا با وجود تمام حمایت ها از صنعت خودرو هنوز این بخش نتوانسته در بخش قیمت و کیفیت رضایت مصرف کننده را بدست بیاورد، ایراد کار کجاست؟ آیا با توجه به شرایط انحصاری بازار اراده ای برای ارتقاء کیفیت وجود ندارد یا مشکلات دیگری در این حوزه دخیل هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهادری جهرمی بیان کرد: خبرهایی که درباره ملاقات بازیکنان تیم ملی با رئیس‌جمهور گفته می‌شود، صحت ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت گفت: دولت هر کاری از دستش بر می‌آید برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام می‌دهد اما دخالتی در تصمیمات نخواهد نداشت. این خبرهایی که درباره ملاقات بازیکنان تیم ملی با رئیس‌جمهور گفته می‌شود، صحت ندارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس طرح جهش کیفیت ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس را مطلوب دانست و گفت: ورود به حوزه ارتقای کیفی اجزا و قطعات خودرو از سوی این گروه صنعتی خودروساز در راستای احترام به مشتری و فضای بازار بوده و اتفاق رو به جلویی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دلال‌بازی در بازار بی‌مشتری خودرو، کمای موقت دلار غیر رسمی و دولت سیزدهم توانست پس از یک دهه روند رشد نقدینگی را متوقف کند، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه منیبان

در روزهای اخیر در حالی که نوسانات قیمتی در بازار خودرو به حداقل رسیده است اما روند قیمت خودروهای تیبا صعودی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها ورود احتمالی یک شرکت صنایع غذایی به حوزه خودروسازی، به سوژه‌ای داغ تبدیل شده به‌طوری که بخشی از افکار عمومی و فعالان خودروسازی با دیده طنز به آن نگاه می‌کنند. هفته گذشته بود که قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره گروه زر در نشستی خبری اعلام کرد شرکتی با نام زر خودرو به عنوان زیرمجموعه این هلدینگ، مجوز ساخت کارخانه‌ای با ظرفیت تولید یک‌میلیون دستگاه خودرو اعم از مدل های اقتصادی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی کشور درخصوص همکاری مشترک ایران و روسیه در تولید مشترک خودرو توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی کشور درباره تولید مشترک خودروی ایرانی روسی گفت: فقط یک تفاهم اولیه‌ای صورت گرفته و به این معنا نیست که از فردا صبح خودرو را می‌توانیم تولید کنیم.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش 53 درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا 20 تیرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با تولید 174.695 دستگاه خودرو خبر داد.

وب‌گاه الف

بنابر اعلام گروه خودروسازی سایپا متوسط تولید روزانه این شرکت از 1057 دستگاه در بهمن 1400 به 2120 دستگاه در خرداد ماه امسال رسیده که رشد 100 درصدی داشته است.