دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

خبر خوب این است که امروز 22 هزار خودروی کف پارکینگ داریم در حالی که سال گذشته 170 هزار خودرو داشتیم. روند تولید خودرو خیلی بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ملی استاندارد در نشست با وزیر صمت، با تاکید بر کیفیت و کسب رضایت مشتریان، از رفع عیوب پرتکرار خودرو خبر داد و خروج خودروهای تیبا، ساینا، سمند و 405 را از چرخه تولید اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

در نشست امروز رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و وزیر صنعت بر کیفیت و کسب رضایت مشتریان به عنوان اصل مهم و همچنین رفع عیوب پر تکرار تاکید شد و نیز خروج خودروهای تیبا، ساینا، سمند و 405 از چرخه تولید اعلام گردید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت تولید خودرو تیبا تا آخر ماه جاری متوقف خواهد شد. او همچنین گفت: رتبه‌بندی واحدهای تولیدی برای ارائه مشوق به آن‌ها در دستور کار است.

خبرگزاری دانا

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با سازمان استاندارد گفت: در سال قبل 170 هزار خودرو در پارکینگ خودروسازان باقی مانده بود که در خردادماه به22 هزار دستگاه کاهش یافت و تا شهریورماه صفر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با سازمان استاندارد گفت: در سال قبل 170 هزار خودرو در پارکینگ خودروسازان باقی مانده بود که در خردادماه به22 هزار دستگاه کاهش یافت و تا شهریورماه صفر می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

HiPhi Z چه ویژگی هایی دارد و تا چه میزان ادعای مطروحه قابل توجه است، موضوع ادامه این بحث را به خود اختصاص می دهد.

وب‌گاه الف

معاون دادستان کل کشور گفت: در چالش آلودگی هوا عوامل متعددی غیر از آلایندگی خودروها، صنایع و نیروگاه‌ها دخیل هستند که از جمله می‌توان به مسئله خشکی تالاب‌ها، رودخانه‌ها و ریزگردها اشاره کرد.

وب‌گاه تابناک

معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش 60 درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو از شنبه 25 تیر 1401 آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش انجمن خودروسازان کشور و جمعی از تولیدکنندگان خودرو‌های سنگین و نیمه‌سنگین طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور ضمن تشریح مشکلات مربوط به افزایش تولید خودرو و ایجاد اشتغال در صنعت خودروسازی، پیشنهاداتی را در این زمینه مطرح کردند. در این نامه راهکار‌هایی نظیر رفع مشکل گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری، تمدید اعتبار گواهینامه‌های سازمان ملی استاندارد،...

وب‌گاه فرارو

معاینه فنی مجموعه آزمایش‌هایی است که سلامت قطعات خودرو و عملکرد استاندارد آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و در بسیاری از کشور‌های جهان انجام می شود.

خبرگزاری تسنیم

نشست «بررسی چالش‌های اساسی صنعت خودروهای سنگین و نیمه سنگین» در مرکز بررسی‌های استراتژیک برگزار شد.