دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو ماه پس از سقوط ارزش روبل به کمتر از یک پنی آمریکا در میان سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی در تاریخ مدرن، واحد پول روسیه چرخش خیره‌کننده‌ای داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نیمی از فرودگاه‌های کشور قابلیت بهره‌برداری ندارند و مالیات حداقلی برای مشاغل پردرآمد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آخرین گزارش موسسه آماری رسمی روسیه، اقتصاد پهناورترین کشور جهان به دلیل تحریم‌ها دچار رکود شدیدی شده است. به گفته بانک مرکزی روسیه، تولید ناخالص داخلی در پایان سال 7.8 درصد کاهش خواهد یافت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فارس در گزارشی به بحث برائت مسلمین پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار کرمان محمد مهدی فداکار روز پنجشنبه طی بازدیدی از شهر بم در نشستی با حضور روحانیون و موثرین فرهنگی و فعالان اقتصادی منطقه شرکت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

برنامه‌ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تولید شرکت‌های خودروسازی اعلام کرده رقم تولید بیش از یک میلیون خودرو است که البته شرکت‌های خودروسازی همچنان با زیان مواجه هستند و هر قدر بیشتر تولید کنند ضرر و زیان بیشتری هم خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صحبت‌های وزیر صمت پیش از نشستن بر کرسی این وزارت‌خانه مبنی بر تکمیل سامانه جامع تجارت با عملکرد فعلی وی در تناقض بوده و شواهد حاکی از آن است که مشکلات تجار در رابطه با مرکز تماس این سامانه افزایش یافته است.

وب‌گاه تابناک

در اجرای طرح جهش کیفی ایران خودرو زنجیره تامین آمادگی کامل دارد تا قطعات هر خودروی با کیفیتی که خودروسازان طراحی و مشخصات فنی آن را ارایه می دهند را تولید و تامین کند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: کلیات طرح واردات خودرو تدوین شده و منتظریم تا در هیئت دولت مصوب و ابلاغ شود.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص نشر شایعات در خصوص انحصار واردات خودرو به شرکت های خودروساز توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با به بن‌بست رسیدن سیاستگذار در تعیین قیمت خودرو و ملاحظه دولت از تبعات اجتماعی افزایش قیمت از یک‌سو و عدم تداوم تولید در صورت افزایش نیافتن قیمت، وزارت صمت خواسته یا ناخواسته خود را به کناری کشیده و خودروسازان و قطعه‌سازان خود به میدان آمده و به دنبال راهکاری در این زمینه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه شیراز بیان کرد: اگر می‌خواهیم مسئله جوانان را حل و بحث عفاف و حجاب را تاکید کنیم باید این افراد دارای شغل باشند و بتوانند ازدواج کنند، حرف معقول این است اول شغل ایجاد شود و زمینه ازدواج آسان فراهم شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت: اگر می‌خواهیم مسئله جوانان را حل و بحث عفاف و حجاب را تاکید کنیم باید این افراد دارای شغل باشند و بتوانند ازدواج کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت صنعت در خصوص تولید یک میلیون خودرو توسط یک شرکت تولید کننده ماکارونی توضیح داد.

وب‌گاه الف

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: کلیات طرح واردات خودرو تدوین شده و منتظریم تا در هیئت دولت مصوب و ابلاغ شود.