دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت در خصوص تولید یک میلیون خودرو توسط یک شرکت تولید کننده ماکارونی به ارائه توضیحاتی پرداخت. وی با بیان اینکه در بهار سال گذشته تعدادی از هلدینگ‌های بزرگ تولیدی و سرمایه گذاری تفاهمنامه‌ای را با وزارت صنعت منعقد کردند، گفت: این تفاهمنامه در چارچوب اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برای توسعه سرمایه گذاری اجرایی شده است. سخنگوی...

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکلات صنعت خودرو، دانش‌بنیان نبودن صنعت خودروسازی کشور را از جمله عمده‌ترین دلایل کیفیت پایین خودروها دانسته و معتقد است نگاه به خارج از کشور سبب شده تا از توسعه پلتفرم‌های بومی باز بمانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالله توکلی لاریجانی، مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت درخصوص چرایی پایین بودن کیفیت خودرو اظهار کرد: صنعت خودروسازی ما با مشکلاتی نظیر پایین بودن کیفیت، عدم وجود رقابت در این صنعت، قیمت نامناسب، خدمات پس از فروش ضعیف و... مواجه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت با بیان این که آیین نامه واردات خودرو منتظر تصویب در هیئت دولت است افزود: شرکت خودروساز جدیدی مجوز تولید محصول نگرفته است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: از خردادماه به بعد، تولید خودرو به صورت مستقیم به 100 درصد رسید، یعنی هیچ خودرویی به صورت ناقص به انبار نمی‌رود.

وب‌گاه تابناک

قالیباف گفت: در حوزه خودرو پیشنهاد این شرکت، سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 900 میلیون یورو برای تولید یک میلیون دستگاه خودرو در سال بود که 600 هزار خودرو سواری، 200 هزار خودرو هیبریدی و 200 هزار خودرو سنگین را شامل می شود. سیاست وزارت صمت این است که از هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در جهت افزایش و ارتقا تولید حمایت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: از خردادماه به بعد، تولید خودرو به صورت مستقیم به 100 درصد رسید، یعنی هیچ خودرویی به صورت ناقص به انبار نمی‌رود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت با بیان این که آیین نامه واردات خودرو منتظر تصویب در هیئت دولت است افزود: شرکت خودروساز جدیدی مجوز تولید محصول نگرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: کلیات طرح واردات خودرو تدوین شده و منتظریم تا در هیئت دولت مصوب و ابلاغ شود.

وب‌گاه الف

قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی زر ماکارون خاطر نشان کرد: جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است. زرخودرو ساختمان مرکزی و زمینی به مساحت تقریبی 440 هکتار در استان البرز - اتوبان کرج خریداری و جواز تاسیس ساخت یک میلیون دستگاه انواع خودروهای مختلف، از خودروی اقتصادی تا خودروی سواری و انواع کامیون و کامیونت را گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی زر ماکارون خاطر نشان کرد: جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی خودرو دارند و عجله‌ای هم برای تعویض خودرو ندارند، بهتر است که خرید از کارخانه را پیگیری کنند.