دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عصر ایران

در سال 1405 کرمان موتور خودرویی خواهد داشت که تنها با 3 لیتر بنزین هزار کیلومتر پیمایش خواهد کرد این محصول ما را از دیگر خودروسازان مستثنا خواهد کرد.

وب‌گاه تابناک

بررسی دستاورد 6 ماهه گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد که با تلاش مضاعف کارگران این مجموعه، دستاوردهای مناسبی حاصل شده است و به زودی در حوزه های جدید می توان شاهد فعالیت های نوین و شایسته مردم ایران بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور از جایگاه والای بازنشستگان در کشور به عنوان صاحبان تجربه تجلیل کرد و از اراده جدی دولت برای تقویت معیشت آنان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در زمان حاضر که در آغازین روزهای دومین ماه تابستان هستیم، در خوشبینانه‌ترین حالت، مصرف و تولید بنزین سربه‌سر شده است و احتمال عبور میزان مصرف روزانه از میزان تولید روزانه نیز احتمالی قوی و قابل توجه است.

وب‌گاه عصر ایران

اما در ماه های اخیر تولید خودرو به صورت کامل انجام می شود و تنها چند هزار خودرو ناقص و معوق در پارکینگ های این خودروساز وجود دارد که در روند تکمیل کاری به زودی به صفر می رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین در جریان بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه گفت: در این بازدید‌ها مشکلات صنایع از نزدیک بررسی و جلساتی برای حل مشکلات آن‌ها تشکیل و برای برون رفت از موانع پیش رو تصمیم گیری می‌شود. وی افزود: برخی مشکلاتی که توسط مدیران صنایع مطرح می‌شود، از قبل پیش بینی و احصا شده...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه تابناک

رئیس دولت سیزدهم در بیست‌و نهمین سفر استانی خود عازم استان مرکزی شد. بازدید از بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نخبگان و ایثارگران، برگزاری شورای اداری و برگزاری نشست خبری در پایان این سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان مرکزی بود.

وب‌گاه عصر ایران

خروج خودرو از قرعه کشی تابع عرضه و تقاضا و سازوکار بازار است و پایان قرعه کشی به تدریج اتفاق خواهد افتاد.

وب‌گاه منیبان

طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، به دنبال افزایش تولید و کاهش تعهدات، پس از سه سال، برای اولین بار، خودروی شاهین بصورت فروش فوری عرضه می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

تور خطوط تولید را از کارخانه 56 و مرسدس اس - کلاس آغاز می کنیم و سپس به سراغ دیگر نام های مطرح در صنعت خودروسازی جهان می رویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از آغاز دولت سیزدهم، سخنگوی وزارت صمت وعده خبر خوش را به مردم داده است اما همچنان تغییری در وضعیت بازار خودرو ایجاد نشده است.