دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه مشرق نیوز

نسخه دونیرویی (hybrid) جدیدی از خودروی جوک به بازار آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال 2010 که اولین بار وارد گود شد، شبیه سوسک فضایی گرسنه و غول‌آسایی بود و با آن که امروز دیگر کاملا به چشم آشنا است، وقتی پس از سال‌ها دیدن مدل‌های بی‌آزار و ناشناخته نیسان «چری» و «میکرا»، مدل نسل اول این خودرو پیش چشمان حیران جماعت خودروبخر پدیدار شد، کمی غافلگیر کننده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور فراجا به تصمیم یک شرکت تولید ماکارونی برای ورود به عرصه خودروسازی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

قطعا هر کارخانه‌ای که می‌خواهد وارد صنعت خودروسازی شود باید مجوزهای لازم را دریافت کند و از وزارت صمت مجوز‌های دریافت کرده و مورد تایید پلیس، سازمان محیط زیست و سازمان استاندارد باشد و این مراحل را طی کنند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور فراجا در واکنش به تصمیم یک شرکت تولید ماکارونی برای ورود به عرصه خودروسازی، تاکید کرد که باید مجوزهای لازم برای این اقدام دریافت شده و در نهایت نیز خودرویی ایمن و با کیفیت تولید شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رنو به مشتریانش گفته که اگر خودرو را با رنگ دیگر یا امکانات بیشتر سفارش دهند، نمی‌تواند زمان تحویل خودرو را تضمین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس راهور فراجا در واکنش به تصمیم یک شرکت تولید ماکارونی برای ورود به عرصه خودروسازی، تاکید کرد که باید مجوزهای لازم برای این اقدام دریافت شده و در نهایت نیز خودرویی ایمن و با کیفیت تولید شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت‌ها در بازار خودرو نوسانی است. تا زمانی که مذاکرات وین و بحث واردات خودرو به کشور نهایی نشود و به نتیجه نرسد، این نوسانات ادامه دارد.

وب‌گاه گسترش

قیمت‌ها در بازار خودرو، نوسانی است. تا زمانی که مذاکرات وین و بحث واردات خودرو به کشور نهایی نشود و به نتیجه نرسد، این نوسانات ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور پیش‌بینی کرد که با انجام قیمت‌گذاری سهام شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و دارایی‌های این شرکت‌ها تا یکی دو هفته دیگر، واگذاری سهام این دو خودروساز تا مهرماه انجام شود.

وب‌گاه الف

رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با تاکید بر اینکه در صنعت خودروسازی ایران 50 سال عقب هستیم گفت: خودروهایی که اکنون در ایران تولید می‌شود مربوط به دهه 70 است که در آن زمان هم عمر این خودروها در کشورهای سازنده تمام شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور پیش‌بینی کرد که با انجام قیمت‌گذاری سهام ایران‌خودرو و سایپا، واگذاری سهام این دو خودروساز تا یکی دو هفته دیگر انجام شود.

وب‌گاه الف

دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور پیش‌بینی کرد که با انجام قیمت‌گذاری سهام شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و دارایی‌های این شرکت‌ها تا یکی دو هفته دیگر، واگذاری سهام این دو خودروساز تا مهرماه انجام شود.

وب‌گاه گسترش

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور گفت: یکی از برنامه‌های وزارت صمت، واردات خودروهای اقتصادی به کشور با هدف داخلی‌سازی تدریجی آنهاست.

وب‌گاه گسترش

دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور پیش‌بینی کرد که با انجام قیمت‌گذاری سهام شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و دارایی‌های این شرکت‌ها، واگذاری سهام این دو خودروساز تا یکی دو هفته دیگر انجام شود.