شنبه 9 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: نماینده مردم داراب و زرین‌دشت گفت: مجرم مذکور تقاضا کرده بود به بند مجرمین خشن منتقل شود وقتی به آنجا منتقل می‌شود آنها را تحریک می‌کند. البته او شناسایی و دستگیر شده است.

وب‌گاه فرارو

معروف‌ترین عروسی که زن قنات شد و تصویر او هم موجود است، زن بیوه‌ای به نام «بی بی زبیده» که به زن‌عمو زبیده بین اهالی شهرت داشت در دهه 50 بود که به عقد یکی از قنات‌ها درآمد. وی به ازدواج قنات روستای علیم آباد اراک درآمد. زمانی که آب این قنات کم و نیمه خشک شد اهالی تصمیم گرفتند برای آن زن بگیرند. جالب اینجاست که با عروسی بی بی زبیده با قنات واقعا آب قنات افزایش یافت و محبوبیت بی بی را...

وب‌گاه مشرق نیوز

بدهی 10 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان ها، نگرانی ها از ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان با نرخ آزاد را افزایش داده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: مردم غذا‌ها را کنار سطل زباله قرار ندهند و از شهرداری تهران می‌خواهم جهت تفکیک زباله اقدام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این که بعد از مرگ مهسا و گسترش اعتراضات، عناصر امنیتی هدایت شده از خارج کشور کوشیدند اعتراضات را به مسیر مطلوب خود بکشند و علیه جمهوری اسلامی از آن استفاده کنند، گزاره صحیحی است. هر دولت متخاصمی، از هر گونه اتفاقی در کشور دشمن بهره برداری می کند و حتی خود ایران هم درباره رویدادهای داخلی دشمنانش چنین می کند و از جمله در خصوص حکومت اسرائیل.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

"امیر حسین فراغت" رئیس حراست آموزش و پرورش استان البرز گفت: بنا بر اعلام پزشکی قانونی دانش آموز "پارسا اکبریان" براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهرتهران تذکراتی را ارائه کردند. حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه با اشاره به مسابقات جام جهانی 2022 در قطر گفت: شهرداری تهران به لحاظ حساسیتی که امروز در جامعه وجود دارد و هیجاناتی که در جهان وجود دارد، تمهیداتی را برای پخش زنده تلویزیونی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 28,944 (بیست و هشت هزار و نهصد چهل و چهار تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

"امیر حسین فراغت" رئیس حراست آموزش و پرورش استان البرز گفت: بنا بر اعلام پزشکی قانونی دانش آموز "پارسا اکبریان" براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه گسترش

در زمان خرید یک محصول، تنها ارزش محتویات درون آن توجه شما را به خود جلب نخواهد کرد، بلکه طراحی بسته بندی مواد غذایی و ظاهر آن هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وب‌گاه الف

بیمارستان کودکان شهید فهمیده، یکی از مراکز درمانی در جنوب تهران است که در این روزها شاهد افزایش مراجعات کودکانی است که علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا دارند.

وب‌گاه الف

یاسوج_ زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.3 ریشتر شهر باشت در کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک داماد با زیرشلواری در مراسم جشن عروسی خود شرکت کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی تیم‌های ویژه، تشکیل قرارگاه عملیات امداد و نجات و آموزش 15 هزار امدادگر خبر داد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: شهر علاوه بر نیاز به توسعه ساخت و ساز به پایش نیز احتیاج دارد.

وب‌گاه الف

«حقیقت زشت و تاریک این است که غربی ها همیشه در حباب اطلاعات غلط خود زندگی می کنند. حبابی که توسط رهبران و رسانه هایشان تعریف و ایجاد شده و به آن ها این باور را القا می کند تا خود را "متمدن" و به مثابه "الگو" تصور کنند. این در حالی است که شواهد میدانی تا حد زیادی این گزاره را رد می کنند.»