شنبه 9 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی تصریح کرد: حادثه اوین یک مصداق برای این موضوع است. شبکه ایران اینترنشنال دو روز قبل از حادثه زندان اوین اعلام کرد که حادثه‌ای مثل سینما رکس آبادان در حال وقوع است که جمع زیادی قرار است در آن بسوزند یعنی از دید این شبکه، اگر چنین اتفاقی افتاد کار نظام است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دانش‌آموز کرجیِ فوت‌شده در مدرسه، فرزند داور مشهور فوتبال بود / اکبریان: پزشکی قانونی علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرده

خبرگزاری مهر

دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته های مورد نیاز بعد از انجام مصاحبه ساختارمند، دستیار فلوشیپ ورودی 1401 می پذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکبریان گفت: پارسا با صرف صبحانه و در شرایط خوبی عازم مدرسه شده اما پس از ورود به مدرسه و طی کردن حدود 10 متر دچار تشنج شده و به سمت کوله پشتی روی زمین می افتد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز گفت: جزییات پزشکی فوت دانش آموز مقطع متوسطه دبیرستان سوم شعبان این ناحیه در دست بررسی است.

خبرگزاری مهر

هرچه ریشه‌های جمهوری اسلامی در این 44 سال اخیر عمیق‌تر شده، تهدیدها و فتنه‌گری‌های داخلی و خارجی هم بیشتر و سنگ‌دلانه‌تر شده و این نشان از قدرت کشورمان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با شبکه ملی ترکیه و خبرگزاری آناتولی با اشاره به اینکه ایران اسلامی همچون جهان اسلام با تروریسم رسانه ای مواجه است، تاکید کرد: رسانه‌های معاند با تحریف و وارونه جلوه دادن حقیقت و تولید اخبار جعلی تلاش دارند چهره نادرستی از میهن اسلامی و جهان اسلام ارائه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پارسا اکبریان، فرزند داور سرشناس فوتبال کشور محمدرضا اکبریان دانش‌آموز مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج بود که روز گذشته پس از حضور اورژانس و انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج، با وجود تلاش پرسنل درمانی درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: پسر جوان که در جدال خانوادگی پسر دایی اش را کشته بود پای میز محاکمه ایستاد و مدعی شد ناخواسته دست به قتل زده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «خلیل الحیه» مسئول روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در مصاحبه‌ای گفت که این جنبش تصمیم خود را برای بازگشت به دمشق گرفته و از گفتن آن ابایی ندارد و اینکه هماهنگی امنیتی و سیاسی میان نیرو‌های محور مقاومت، مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را قوت می‌بخشد. او به وبگاه العهد گفت که مذاکرات برای بازگشایی دفتر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در اسلام آباد شکایتی از عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان با اتهام قتل ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرونده‌ای قضائی علیه «عمران خان»، نخست وزیر پیشین پاکستان با شکایت فردی به نام «محسن رنج‌ها» در دبیرخانه یکی از کلانتری‌های اسلام آباد ثبت شده است.

خبرگزاری مهر

تبریز - تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

علت فوت ناگهانی دانش‌آموز کرجی مشخص شد