دوشنبه 11 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیوع بسیار بالای آنفلوانزا در استان اردبیل، زنگ خطر این بیماری را به صدا درآورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اشاره به هشدار نارنجی اداره هواشناسی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احماز آماده باش امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی در حوادث جوی احتمالی در سه استان کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در ادامه تحقیقات، پدر "آرنیکا قائم‌مقامی" گفته که با هک شدن آی‌پی تلفن همراه، عکس‌های دخترش به عنوان ضرب و جرح در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس در فضای‌مجازی منتشر شده است که بابت این موضوع از عاملان این اتفاق شکایت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق وزارت امور خارجه شکایت های حقوقی علیه این رسانه های معاند را تسلیم مراجع بین المللی می کند.

خبرگزاری تسنیم

پدر مرحومه "آرنیکا قائم‌مقامی" با مراجعه به دادسرای امور جنایی با بیان اینکه فوت دخترش ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است، جزئیاتی از نحوه فوت دخترش را بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل با شلیک موشکهایی از شمال اراضی فلسطین، برخی مناطق حومه شهر دمشق را هدف قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه مجمع عمومی سازمان آسیا و اقیانوسیه تأکید کرد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق وزارت امور خارجه و نهادهای بین‌المللی شکایت‌های حقوقی علیه این رسانه‌های معاند را تسلیم مراجع بین‌المللی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در استان‌های شمال شرقی، از آماده‌باش امدادگران این جمعیت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد گفت: در ایران حدود 13 هزار رسانه داریم و روزنامه‌نگاران فراوانی مشغول کارند که مشاوران و در عین حال منتقدان دلسوز اصحاب سیاست محسوب می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرد گمشده در بیابانهای بم پس از دو روز باکمک گروه امداد نجات جمعیت هلال احمر نجات یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان که منافع خود را به فضای غوغاسالاری سیاسی گره زدند، تلاش دارند آتش التهابات بالا بماند و عملاً در حال حاضر در مرحله ورود به کاسبی سیاسی حداکثری از اغتشاشات هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به احتمال وزش باد شدید طوفان لحظه ای و خیزش گرد و خاک در مناطقی از پایتخت هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران اینترنشنال مستقر در لندن، در فهرست تحریم‌های وزارت امور خارجه ایران قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد در در مجمع عمومی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه گفت: تروریسم رسانه‌ایقدرت‌های سلطه‌گر به دنبال ترویج خشونت، تفرقه و ناامنی در میان ملت های مستقل است

وب‌گاه الف

در سمینار تخصصی ایران در برابر تغییرات اقلیمی ایران به روند فزاینده تولید گازهای گلخانه‌ای در کشور، بروز و شیوع بیماری‌های نو پدید و کاهش تاب‌آوری نظام سلامت به عنوان اثرات مخرب تغییرات اقلیمی اشاره شد.