یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه گسترش

داده‌های مرکز آمار ایران نشان می‌دهد در مهرماه امسال از 53 قلم کالای خوراکی، 28 قلم افزایش قیمتی بالاتر از میانگین نرخ تورم عمومی نقطه‌ای داشته‌اند، اما نکته نگران‌کننده‌تر، کاهش مصرف برخی کالاها و جایگزینی آن با چیزی است که در ادبیات اقتصادی به «کالای پست» معروف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت رسانه‌هایی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی، کار کردن برای این رسانه‌ها و حمایت از این رسانه‌ها گناه کبیره است و مقابله با این رسانه‌ها جهاد رسانه‌ای است.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با استقبال از تمایل روسیه برای تقویت همکاری‌های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران، گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.

وب‌گاه 55 آنلاین

دلایل رها شدن لودر و ورود به منزل مسکونی و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأمور وظیفه‌شناس این پلیس یک کیف حاوی چند چک به مبلغ 5 میلیارد ریال، تعداد زیادی کارت عابربانک به همراه رمز عبور و مدارک هویتی را به صاحبش بازگرداند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: لرزشی که حوالی ساعت 16 امروز در جزیره کیش احساس شد در سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران ثبت نشده است و ستاد مدیریت بحران هرمزگان نیز این لرزش را ناشی از وقوع زلزله نمی داند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور کشورمان گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور با اشاره به افزایش رفت و آمدهای دیپلماتیک و اقتصادی میان دو کشور، رایزنی‌های سیاسی و اقتصادی را در ارتقای سطح روابط و تقویت همکاری‌های فیمابین حائز اهمیت دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روسای جمهور ایران و روسیه بر تقویت همکاری‌های اقتصادی گسترش پیوند‌های زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز شنبه در پاسخ به تماس تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه از تمایل روسیه برای تقویت همکاری‌های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد و گسترش پیوند‌های زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست. رئیس جمهور با اشاره به افزایش...

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور کشورمان با استقبال از تمایل روسیه برای تقویت همکاری‌های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران، گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.

وب‌گاه عصر ایران

این موش ها به کوله‌های کوچک فناورانه برای برقراری زیر آوارماندگان مجهز می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با استقبال از تمایل روسیه برای تقویت همکاری‌های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران، گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.

خبرگزاری دانا

وقتی داعش و تروریسم حد و مرز نمی‌شناسد و خون شیعه و سنی را مباح اعلام می‌کند، لذا دفع چنین خطری یک مأموریت عمومی برای کشورهای اسلامی در اقصی نقاط جهان است.