یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه بیان کرد، این وزارتخانه کاردار موقت سوئیس را در واکنش به ورود با زور گروهی از حامیان حزب کارگران کردستان ترکیه (پ. ک. ک) به مقر سازمان بهداشت جهانی در شهر ژنو احضار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بخش تقاضا به دلیل گران‌تر شدن قیمت برنج، به سمت دو کالای جایگزین سیب‌زمینی و ماکارونی رفته است.

خبرگزاری مهر

دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین رونمایی از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خسارات زیاد زلزله احتمالی در پایتخت توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن نامی؛ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران کشور در آیین افتتاح و بهره‌برداری از دستاورد‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که صبح امروز در قالب دوازدهمین شنبه امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی، مهدی چمران و پرویز سروری رئیس و نایب‌رئیس شورای شهر تهران که در محل ساختمان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد:...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 156 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ پرتصادف‌ترین روز‌های سال را ایام بارندگی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ مصطفی زینی‌وند گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور از کاهش مصرف گوشت و مرغ در کشور خبر داد و گفت که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف گوشت 50 درصد و مصرف مرغ 30 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس راهور تهران بزرگ قبل از اینکه به فصل بارندگی‌ها و بارش نزولات آسمانی برسد، یک سری تمهیدات ترافیکی و اقدامات پیشگیرانه را در نظر می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی زینی‌وند درباره پرتصادف‌ترین روز‌های سال گفت: عوامل موثر در رانندگی عبارتند از انسان، راه، وسیله نقلیه و شرایط محیطی و اقلیمی که رانندگی در آن انجام می‌شود. در این شرایط اگر ارتباط درستی میان راننده، وسیله نقلیه، راه و شرایط اقلیمی و محیطی برقرار شود می‌توان از وقوع بسیاری از حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کرد. متاسفانه پرتصادف‌ترین...

خبرگزاری دانا

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن است منجر به واژگونی و خدای ناکرده احتمال تصادفات جرحی و فوتی شود.

وب‌گاه گسترش

وی در پاسخ به سوالی، مبنی بر چرایی عدم انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن تهران بیان کرد: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را بدهیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند.

وب‌گاه الف

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دختر 27 ساله در حصارک کرج به علت نامشخص اقدام به خودکشی کرد.