یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمنه‌سادات ذبیح‌پور در توییتی بسیار عجیب نوشته از بازار بومهن فیلم گرفتیم و به‌نام اعتصاب بازاریان کامیاران برای بی‌بی‌سی و ایران‌اینترنشنال فرستادیم و آنها هم بدون راستی‌آزمایی پخش کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک متصدی داروخانه‌ای می‌گوید این روزها از جواب‌دادن به دلخوری‌های تمام‌نشدنی بیماران خسته شده است؛ «نه‌فقط اسپری‌های آسم بلکه تمام داروها بیش از 50 درصد گران شدند؛ یعنی علاوه بر کمیابی دارو، با گرانی آنها هم مواجه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از هلاکت 5 تروریست در حمله هوایی به استان کرکوک خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حدود نیم ساعت پیش زمین کیش لرزید و صدایی هم از جنوب جزیره شنیده شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام یوسف احمدی گفت: ما باید تحقق تمدن نوین اسلامی را از نظر عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با اولویت مناطق زلزله زده پیگیری کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

حدود نیم ساعت پیش زمین کیش لرزید و صدایی هم از جنوب جزیره شنیده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش مدیریت بحران در پی صدور هشدار زرد آلودگی هوا در این استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حدود نیم ساعت پیش زمین کیش لرزید و صدایی هم از جنوب جزیره شنیده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لرزشی حوالی ساعت 16 امروز در جزیره کیش احساس شد در سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران ثبت نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لرزشی که حوالی ساعت 16 امروز در جزیره کیش احساس شد در سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران ثبت نشده است و ستاد مدیریت بحران هرمزگان نیز این لرزش را ناشی از وقوع زلزله نمی داند.

وب‌گاه 55 آنلاین

دعوت به رقص خیابانی در رشت با انتشار عکس دختری که به طرز دردناکی روی زمین افتاده بود سوژه جنجالی شد!

وب‌گاه 55 آنلاین

به همه مردم توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نیست.

وب‌گاه فرارو

این متصدی داروخانه با بیان اینکه شرایط همکارانم در داروخانه‌های دیگر هم مشابه است، ادامه می‌دهد: «در روز با تعداد زیادی از همکارانم در داروخانه‌های دیگر صحبت داریم و از مشکلات بیماران و مراجعان می‌گوییم. همه مثل هم، پزشکان داروخانه، تکنیسین‌ها و نسخه‌پیچ‌ها این روزها بسیار تحت فشار هستند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس آتش نشانی بومهن گفت: رها شدن یک دستگاه لودر و ورود به یک منزل مسکونی در شهر بومهن یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت که علت آن در دست بررسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در مسیر ایرانشهر - سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: بر خلاف آنچه آمریکا، برخی کشور‌های غربی و دشمنان ایران در تبلیغات شان مطرح می‌کنند، این تجمع‌ها به هیچ وجه مسالمت آمیز نبوده است.