یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

این متصدی داروخانه با بیان اینکه شرایط همکارانم در داروخانه‌های دیگر هم مشابه است، ادامه می‌دهد: «در روز با تعداد زیادی از همکارانم در داروخانه‌های دیگر صحبت داریم و از مشکلات بیماران و مراجعان می‌گوییم. همه مثل هم، پزشکان داروخانه، تکنیسین‌ها و نسخه‌پیچ‌ها این روزها بسیار تحت فشار هستند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس آتش نشانی بومهن گفت: رها شدن یک دستگاه لودر و ورود به یک منزل مسکونی در شهر بومهن یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت که علت آن در دست بررسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در مسیر ایرانشهر - سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: بر خلاف آنچه آمریکا، برخی کشور‌های غربی و دشمنان ایران در تبلیغات شان مطرح می‌کنند، این تجمع‌ها به هیچ وجه مسالمت آمیز نبوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

زاکانی: اگر لیست ساختمان‌های ناامن را اعلام کنیم، هیچ‌کس در شهر نمی‌ماند

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه شهروند نوشت: از کله صبح تا آخر شب در معابر پرترافیک و شلوغ می‌ایستند تا گوشه خیابان را با قیمت زیاد به شما بفروشند. یکی دو تا هم نیستند. در هر منطقه تیم می‌شوند و اگر جای پارک‌شان فروش برود جای دیگری را پیشنهاد می‌دهند. حتی می‌ایستند تا پلیس راهنمایی‌ورانندگی هم خودرو‌های پارک شده را جریمه نکند. آنها چند ترفند برای کنارگذاشتن جای پارک دارند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش مدیریت بحران در پی صدور هشدار زرد آلودگی هوا در این استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در مسیر ایرانشهر - سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس ارشد روابط بین‌الملل در واکنش به دیدار علینژاد و مکرون گفت: جا دارد دستگاه دیپلماسی کشور در اقدامی هماهنگ با سه همسایه خود نسبت به اقدام نامتعارف اخیر رییس‌جمهور فرانسه اعتراض کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش مدیریت بحران در پی صدور هشدار زرد آلودگی هوا در این استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی عملیات ویژه سرویس مبارزه با تروریسم عراق علیه گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین، هشت تروریست کشته شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ورود یک دستگاه لودر به یک منزل مسکونی در شهر بومهن یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش مدیریت بحران در پی صدور هشدار زرد آلودگی هوا در این استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در مسیر ایرانشهر - سرباز پنج نفر کشته و سه تن مجروح شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش در پی صدور هشدار زرد آلودگی هوا در این استان خبر داد.