دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ضمن تقدیر از دستگیری عوامل جنایت علیه مردم، تاکید کرد: کمیت و کیفیت خشونت داعشی های وطنی روی همه تروریست ها را سفید کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرندی در واکنش به اظهارات بولتون درباره حوادث ایران گفت: تروریست‌ها و اغتشاشگران شکست خورده‌اند اما ایرانی‌ها کسانی را که به تروریسم کمک کردند، مجازات خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل بین الملل گفت: در جریان اغتشاشات اخیر درایران برخی کشورها مانند آمریکا، عربستان و برخی رسانه ها مانند سعودی اینترنشنال تمام امکانات خود را دراین راستا به کار گیری کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری فارس نوشت: «فیلم کوتاهی از آتش گرفتن یک خودرو در شهرستان قرچک در فضای مجازی دست به دست می‌شود، یک اغتشاشگر قصد داشت نیروهای بسیجی را به آتش بکشد که دست تقدیر کوکتل مولوتوف در درون ماشین منفجر شد و بسیجیان جان اغتشاشگر را نجات دادند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته تصویری پربازدید از حضور پلیس اسب سوار در صادقیه تهران منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: با توجه به از بین رفتن 8 هزار تن قزل آلا در سیل اخیر پیش بینی می شود که تولید به 90 تا 100 هزار تن برسد.

وب‌گاه 55 آنلاین

«فیلم کوتاهی از آتش گرفتن یک خودرو در شهرستان قرچک در فضای مجازی دست به دست می‌شود، یک اغتشاشگر قصد داشت نیروهای بسیجی را به آتش بکشد که دست تقدیر کوکتل مولوتوف در درون ماشین منفجر شد و بسیجیان جان اغتشاشگر را نجات دادند.»

خبرگزاری دانا

هر یک از ما باید بکوشیم که از رود خروشان رسانه بهرمند شویم، شیب ها و ناهمواری های کنار این رود عظیم را بشناسیم و بدون آنکه در آن غرق شویم به دریای عمیق آگاهی متصل شویم سطح معلومات خود را بروز کرده و مجهز به سلاح سواد رسانه ای شویم تا بتوانیم طوفان ها را به نسیم روح بخش و سیلاب ها را به چشمه های زلال تبدیل کنیم

وب‌گاه گسترش

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهارمین جلسه شورا، اظهار کرد: ما بر اساس این دغدغه، این طرح را پیشنهاد داده کرده ایم و امیدواریم به تصویب برسد. در سیلی که در مردادماه پیش آمد، تهران بیش از سایر استانها تحت تاثیر قرار گرفت اما شهر تهران به دلیل زیرساخت های موجود در امان ماند. 530 کیلومتر مسیر کانال در شهر تهران که در دوره های مختلف ایجاد شده بود، علت عدم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: کمیت و کیفیت خشونت داعشی‌های وطنی روی همه تروریست‌ها را سفید کرده است.