دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا گفت: رسانه های خارج از کشور رویکردی ضد اسلام و تشیع و ضد ایران دارند و سعی می‌کنند مانع فعالیت انجمن‌های مستقل و مذهبی شوند.

وب‌گاه گسترش

محمدمهدی رئیس‌زاده - عضو اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا

خبرگزاری دانا

سوری گفت: بانک خون اورژانس پیش بیمارستانی در پروازهای امداد هوایی مستقر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از الجزیره نوشت: فعالان محیط زیست در ماه‌های اخیر، اعتراض خود نسبت به بی‌توجهی دولت‌ها به تغییرات آب و هوا و گرمایش زمین را با حمله به چندین تابلو نقاشی گران‌قیمت، نشان داده‌اند. اما هدف از این حملات نمادین چه بوده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 29 هزار و 111 تومان (بیست و نه هزارو صد و یازده تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: من کاشی‌کار هستم. روز درگیری برای خرید وسایل کار با برادر و دوستم به آن خیابان رفته بودیم و می‌خواستیم پس از خرید دوباره به سر کارمان برگردیم که درگیری پیش آمد. من قصدم کشتن شهرام نبود و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با یک ضربه قاتل می‌شوم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ در روز یکشنبه 15 آبان ماه حوزه هنری در محفل شعر حریم میزبان گروهی از شاعران و علاقه‌مندان بود. این محفل شعرفضای ار صمیمی و گرمی داشت و با حضور شاعرانی همچون یوسفعلی میرشکاک، ولی الله کلامی زنجانی، علی انسانی، ناصر فیض، علی محمد مودب، علی داودی، احمد بابایی، مرتضی حیدری آل کثیر، محمود حبیبی کسبی، قاسم صرافان، میلاد عرفان‌پور، مجید لشگری، سورنا...

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در نامه ارسالی برای رئیس دولت سیزدهم اعلام شده که دسترسی به اینترنت برای پنجاه میلیون نفر از مردم ایران مترادف با دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر پایه آمار‌های سازمان امداد و نجات هلال احمر، سوانح جوی در 6 ماهه نخست امسال 51 درصد افزایش یافته است، به عبارتی سیل‌های پی در پی خارج از فصل همچون آنچه که تابستان گذشته در امامزاده داود و فیروزکوه استان تهران اتفاق افتاد رو به افزایش است در حالی که امدادگران به طور مستمر درگیر امدادرسانی به مردم دچار خشکسالی و تنش آبی در جنوب و مرکز ایران هستند. راهبرد...

وب‌گاه 55 آنلاین

استفاده از کرم‌های حشره برای تمیز کردن زخم‌ها برای اولین بار در جنگ جهانی اول رایج شد، زمانی که جراحان صحرایی کشف کردند سربازانی که جراحت آنها با کرم‌های حشره درمان شده بود، سریع‌تر بهبود یافتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنان از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد و منکر نقش واشنگتن در آشوب‌ها شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد کاشی‌کار که متهم است به خاطر درگیری بر سر جای پارک با میله آهنی یک مغازه‌دار را به قتل رسانده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.