دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنان از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد و منکر نقش واشنگتن در آشوب‌ها شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد کاشی‌کار که متهم است به خاطر درگیری بر سر جای پارک با میله آهنی یک مغازه‌دار را به قتل رسانده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنان از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد و منکر نقش واشنگتن در آشوب‌ها شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معضل کمبود آب آنقدر بحران بزرگی شده که مجلس نشینان معتقدند تا زمانی که همان همیشگی‌ها برای آب تصمیم می‌گیرند، بعید می‌دانیم تحولی در مدیریت منابع آب رخ بدهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

1200 فعال کسب و کار بر اساس خبر منتشر شده در دیجیاتو، روز گذشته خواهان رفع فیلترینگ و محدودیت های اعمال شده بر اینترنت و شبکه های اجتماعی شدند که البته خواسته آنها بر اساس یک وعده مشخص انتخاباتی دولت سید ابراهیم رئیسی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استفاده از کرم‌های حشره برای تمیز کردن زخم‌ها برای اولین بار در جنگ جهانی اول رایج شد، زمانی که جراحان صحرایی کشف کردند سربازانی که جراحت آنها با کرم‌های حشره درمان شده بود، سریع‌تر بهبود یافتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

به حرف مردم گوش کنیم / راهی غیر از حرکت دموکراتیک نداریم / «گفت‌و‌گو» در انتخابات سالم تجلی می یابد / خشونت پایان گفت‌وگوست / الگو‌های جوانان تغییر کرده‌اند / هر خونی ریخته شود متعلق به این ملت است

خبرگزاری دانا

حکم تخریب خانه مجریان عملیات ضدصهیونیستی در جنین از سوی نظامیان صهیونیستی صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار با اعضای تحریریه پایگاه خبری «بیان فردا» تاکید کرد: به نظر من، عقلانی‌ترین روش اداره کشور، «دموکراسی اکثریت محور» است که از صندوق‌های رأی درمی‌آید و راه‌های دیگر، خطاها و هزینه‌هایی به مراتب بیشتر دارند. سوال بعدی این است که آیا هر چه از این روش در می‌آید، درست است؟ نه! راه حل چیست؟ این است که شما دوباره بیایید و دوباره با مردم صحبت کنید....

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار باقری در گفت و گوی تلفنی با وزیر دفاع جدید عراق تأکید کرد: سال 2015 سند تفاهم‌نامه‌ای در مورد همکاری‌های دفاعی بین دو کشور منعقد شده بود که متأسفانه مواردی از بندهای آن اجرا نشده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران و عراق باید بتوانند با استفاده از تشکیل کمیسیون مشترک، همکاری‌های بیشتر و مؤثرتری را با هم داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید حسن خمینی گفت: ه نظر من، عقلانی‌ترین روش اداره کشور، «دموکراسی اکثریت محور» است که از صندوق‌های رأی درمی‌آید و راه‌های دیگر، خطاها و هزینه‌هایی به مراتب بیشتر دارند. سوال بعدی این است که آیا هر چه از این روش در می‌آید، درست است؟ نه! راه حل چیست؟ این است که شما دوباره بیایید و دوباره با مردم صحبت کنید. شما بیایید نظر خود را بدهید تا مردم به شما رأی بدهند، اما، اینجا اشکال کاملاً...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سیدحسن خمینی گفت: چه از مردم عادی با هر مذهب و تفکر و چه از مأموران دولتی، هر خونی که ریخته شود، متعلق به این ملت بوده است و از دست رفتن هر کدام آنها خسارت بار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تغییرات اقلیمی در جهان و ایران باعث ایجاد رخدادهایی مانند وقوع سیلاب، خشکسالی و کم آبی شده و هر از گاهی در گوشه ای از کشور جمعیتی را با بحران مواجه می کند و در این بین ماهیت ماموریت‌های سازمان های امدادی از جمله هلال‌احمر نیز دچار تغییراتی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد‌رضا بهرامی سفیر سابق ایران در افغانستان در توییتی نوشت: رد صلاحیت عمران خان هشدار اول و اقدام به ترور هشدار دوم ISI به وی بود. تاریخ سیاسی پاکستان برای نخستین بار با پدیده نو مواجه و نقش سنتی ارتش توسط رهبرسیاسی پوپولیست بامحبوبیت بالا به چالش گرفته شده است. با ادامه تنش‌ها آیا شکاف در ارتش هم علنی خواهد شد؟ تغییر در سپهر سیاسی پاکستان اجتناب‌ناپذیر است.