دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد‌رضا بهرامی سفیر سابق ایران در افغانستان در توییتی نوشت: رد صلاحیت عمران خان هشدار اول و اقدام به ترور هشدار دوم ISI به وی بود. تاریخ سیاسی پاکستان برای نخستین بار با پدیده نو مواجه و نقش سنتی ارتش توسط رهبرسیاسی پوپولیست بامحبوبیت بالا به چالش گرفته شده است. با ادامه تنش‌ها آیا شکاف در ارتش هم علنی خواهد شد؟ تغییر در سپهر سیاسی پاکستان اجتناب‌ناپذیر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های آمریکایی از افزایش سطح آماده‌باش نیروهای آمریکا و عربستان بر سر آنچه افزایش تهدیدهای ایران علیه پادشاهی سعودی می‌خوانند، خبر دادند. در پی این اخبار، کاخ سفید اعلام کرده که نسبت به هشدارها نگران و آماده پاسخ دادن است. از این زاویه است که باید راهبرد امنیت ملی بایدن درخصوص مساله حضور در منطقه و حمایت از متحدان آمریکا را مورد تحلیل قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازداشت 26 تروریست تکفیری مرتبط با شاهچراغ (ع): وزارت اطلاعات در دومین اطلاعیه خود پیرامون حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) با اعلام اینکه تاکنون 26 تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند، اعلام کرد: عنصر اصلی هدایت و هماهنگ‌کننده عملیات در داخل کشور، تبعه جمهوری آذربایجان بوده است. به افراد دستگیر شده، غیرایرانی و با ملیت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در ساختمان سینما دنیا از نجات بیش از 60 نفر که در ساختمان بودند، خبر داد. (عکس تزئینی است.)

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در ساختمان سینما دنیا از نجات بیش از 60 نفر که در ساختمان بودند، خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اتفاقی تلخ در اهواز آتش سوزی در سینما اهواز دردسر ساز شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان زمین شناسی آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد که زلزله ای به قدرت 5.4 ریشتر ولایت بدخشان واقع در شمال افغانستان را به لرزه درآورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کارخانه مواد شیمیایی در جزیره «کولونل» (Colonel) واقع در ایالت جورجیا در آمریکا امروز طعمه حریق شد و بر اثر آن چندین انفجار نیز در آن روی داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعداز ظهر امروز یکی از دانشجویان پسر دانشگاه شیراز به دلیل نامعلومی خود را از طبقه 13 خوابگاه مفتح این دانشگاه به پایین پرتاب کرد و جان باخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منبع امنیتی گفت که افراد مسلح ناشناس به سمت یک خودرو در منطقه «الکراده» بغداد تیراندازی کردند که به کشته شدن یک شهروند آمریکایی منجر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در ساختمان سینما دنیا از نجات بیش از 60 نفر که در ساختمان بودند، خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و بیش از 60 نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با «ثابت محمدالعباسی» وزیر دفاع جدید عراق که به تازگی از مجلس رأی اعتماد گرفت، درباره همکاری‌های دفاعی و مبارزه با تروریسم به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

علت این حادثه مشخص نیست و توسط کارشناسان در حال بررسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت 18:52 امروز (16 آبان‌ماه) از طریق تماس با سامانه 125 این سازمان، خبر وقوع آتش سوزی در مجتمع تجاری سینما دنیا در خیابان 17 کیانپارس جنب بیمارستان آریا اطلاع‌رسانی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زلزله 5.4 ریشتری ولایت بداخشان در شمال افغانستان را تکان داد.