دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

چندین انفجار و آتش سوزی گسترده در یک کارخانه مواد شیمیایی در جزیره کولونل در ایالت جورجیای آمریکا باعث شده است تا مقامات، دستور تخلیه مناطق مسکونی در جنوب شرقی این ایالت را صادر کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با بیان اینکه پس از آمدن خلبان دیگر از دبی به شیراز، این هواپیما ساعت 16 پس از جایگزین کردن کروی پرواز توسط شرکت فلای دبی فرودگاه شیراز را ترک و پرواز کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دقایقی قبل در هتل جنت الارض نجف آتش سوزی رخ داد آتش نشانان در تلاش هستند این آتش را مهار کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از وقوع آتش سوزی گسترده در یک کارخانه مواد شیمیایی در ایالت جورجیا آمریکا، در پی آن چندین انفجار نیز روی داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر مبتلا به فشار خون بالا هستید از این نوشیدنی دوری کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از 60 نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پی جان باختن 19 نفر در حادثه سقوط یک هواپیمای مسافربری تانزانیا، به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناصر کنعانی در پیامی جان باختن تعدادی از شهروندان تانزانیایی در اثر سانحه هوایی را به دولت و مردم تانزانیا تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

مقام پلیس آمریکا گفت: این کارخانه تخلیه شده و گزارش هایی از وقوع چندین انفجار و آتش سوزی در آن منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل هلال احمر خوزستان از حریق در مجتمع تجاری مسکونی مجاور بیمارستان آریا در اهواز خبر داد که بلافاصله تیم‌های واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از 60 نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعتصاب گسترده واقعیت ندارد و اقلیت اعتصابگر هم گویا به زیان و ضرر افتاده‌اند و شاید فکر می‌کردند به زودی پیروز می‌شوند و حکومت تغییر می‌کند و نیازی به ضرر دادن بیشتر ندارند.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس راهور استان البرز از فوت یک عابر پیاده بر اثر برخورد خودرو سواری پراید با وی در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش سوزی در جنب بخش اورژانس بیمارستان آریا اهواز رخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی جان باختن تعدادی از شهروندان تانزانیایی در اثر سانحه هوایی را به دولت و مردم تانزانیا تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز پنج‌شنبه خبر داد که بر اثر آن بارش باران، رعدوبرق، در مناطق مستعد احتمال تگرک، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقتی در نواحی مستعد گردوخاک و کاهش 2 تا 5 درجه دما رخ خواهد داد.