دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل هلال احمر خوزستان از حریق در مجتمع تجاری مسکونی مجاور بیمارستان آریا در اهواز خبر داد که بلافاصله تیم‌های واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از 60 نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعتصاب گسترده واقعیت ندارد و اقلیت اعتصابگر هم گویا به زیان و ضرر افتاده‌اند و شاید فکر می‌کردند به زودی پیروز می‌شوند و حکومت تغییر می‌کند و نیازی به ضرر دادن بیشتر ندارند.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس راهور استان البرز از فوت یک عابر پیاده بر اثر برخورد خودرو سواری پراید با وی در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش سوزی در جنب بخش اورژانس بیمارستان آریا اهواز رخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی جان باختن تعدادی از شهروندان تانزانیایی در اثر سانحه هوایی را به دولت و مردم تانزانیا تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز پنج‌شنبه خبر داد که بر اثر آن بارش باران، رعدوبرق، در مناطق مستعد احتمال تگرک، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقتی در نواحی مستعد گردوخاک و کاهش 2 تا 5 درجه دما رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس مرکز بهداشت گرگان، تزریق واکسن آنفلوانزا در گروه‌های پرخطر اعم از مادران باردار، بیماران مبتلا به دیابت، افراد بالای 60 سال، کودکان و غیره الزامی است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری تانزانیا که به جان باختن 19 نفر منجر شد، مراتب تأسف و تأثر کشورمان از وقوع این سانحه هوایی را اعلام کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن هشدار به مردم پایتخت گفت: شهروندان امروز و فردا (16 و 17 آبان) از تردد در مسیر رودخانه شمال شرق تهران خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از بارش برف، باران و تگرگ وزش باد شدید، رعد و برق و خیزش گرد و خاک در مناطق مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

می‌خواست بسیجی‌ها را آتش بزند، خودش آتش گرفت! | وقتی بسیجیان ناجی یک اغتشاشگر شدند + ویدئو

وب‌گاه عصر ایران

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظرفیت و توانمندی‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم و صنعت دفاعی دارند که می‌توانند این تجربه و دانش را در اختیار نیروهای مسلح عراق قرار دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با ثابت محمدالعباسی وزیر دفاع عراق به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ایران ظرفیت و توانمندی‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم و صنعت دفاعی دارد که می‌تواند این تجربه و دانش را در اختیار نیروهای مسلح عراق قرار دهد که موجب شتاب بیشتر در مسیر رشد و بالندگی تامین امنیت کشور عراق شود.