دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

تقویت صندوق توسعه دامپروری برای حمایت از دامداران خرد روستایی و عشایری و تخصیص منابع لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارات خشکسالی و سیل دو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست خبری سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرک اکباتان (آرمان) با حضور خانواده‌هایی از شهدای امنیت، فرزندان آن‌ها و البته حضور پدر شهید آرمان علی وردی که توسط اغتشاشگران و اراذل و اوباش درشهرک اکباتان و به شهادت رسید برگزار شد. در این نشست خبری که اصحاب رسانه و گروه سرودی از دختران نیز حضور داشتند، حمید صالحی به عنوان دبیر اجرایی، سعید خورشیدی...

خبرگزاری مهر

هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تاکید بر امیدآفرینی به عنوان اولویت برنامه های دانشگاه، بودجه تفصیلی سال 1401 و پیشنهادهای اختصاصی و مشترک دانشگاه را مصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسطوره فوتبال ایران معتقد است، تیمی که شکست می خورد همه بازیکنان مقصر هستند و شکست تنها بر گردن یک نفر نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

لحظه حمله تروریستی در شاهچراغ (ع) برای آنهایی که شاهد این حادثه بودند، تلخ و جانسوز است، لحظاتی که آرتین مجروح شده بود و می‌گفت:«میشه تلفن بزنید بابا بیاد دنبالم؟».

خبرگزاری تسنیم

دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین المللی اورژانس‌ها و بیماری‌های شایع کودکان با اشاره به عوارض خطرناک استفاده از "آسپرین" برای قطع تب کودکان، علت افزایش موارد ابتلا به آنفلوانزا در این گروه سنی را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بن سلمان زمانی که 31 ساله و جانشین ولی‌عهد عربستان بود گفت: هدف اصلی نظام ایران رسیدن به قبله مسلمانان است، ما منتظر نمی‌مانیم که عربستان میدان جنگ شود، بلکه تلاش می‌کنیم نبرد را به درون ایران بکشانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یادگار امام خمینی (ره) تأکید کرد: عقلانی‌ترین روش اداره کشور، «دموکراسی اکثریت محور» است که از صندوق‌های رأی درمی‌آید و راه‌های دیگر، خطاها و هزینه‌هایی به مراتب بیشتر دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

تصادف میان یک دستگاه مینی‌بوس حامل چند دانش‌آموز و یک دستگاه کامیون در منطقه "کیندیا" واقع در غرب گینه منجر به کشته شدن دست‌کم 22 نفر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عنصر پشتیبانی کننده‌ی صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه»، تبعه‌ی تاجیکستان بود.

خبرگزاری تسنیم

مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره عمار گفت: روایت «زن ایرانی» موضوع محوری جشنواره امسال خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام پناهیان گفت: ای عالمان دینی، شما بیشتر و بهتر از هرکس دیگر شومی حرف تفرقه‌افکنانه را می‌دانید. شما می‌دانید سوره منافقین نه برای منافقینی که بچه‌های پیامبر را کشتند نازل شد بلکه درباره عبدالله بن أُبَی نازل شد. تمام مذاهب اسلامی می‌دانند که او حرف تفرقه‌افکنانه می‌زد.

خبرگزاری مهر

تقویت صندوق توسعه دامپروری برای حمایت از دامداران خرد روستایی و عشایری و تخصیص منابع لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارات خشکسالی و سیل دو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت که بررسی‌های کمیسیون حقوقی نشان می دهد که گزارش سازمان زندان‌ها درباره اتفاقات آتش سوزی اخیر در زندان اوین درست بوده و ما این گزارش را تایید می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به‌همت مرکز آفرینش‌های ادبی و با حضور شاعران پیشکسوت و جوان آیینی همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) برگزار شد؛ محفلی که حال‌وهوای خاصی داشت، چرا که شاعران آیینی با دست پر و در شرایطی با همدیگر دیدار می‌کردند که این روز‌ها نقش مهمی در جنگ نرم فرهنگی ایفا می‌کنند. این مراسم با حضور شاعرانی همچون علی...