دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

وزیر دفاع وقت عربستان گفت: «هدف اصلی نظام ایران رسیدن به قبله مسلمانان است. ما منتظر نمی‌مانیم که عربستان میدان جنگ شود، بلکه تلاش می‌کنیم نبرد را به درون ایران بکشانیم... افراطی‌گرایی ایران مانع گفت‌وگو میان ماست».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در حالی از 21 تا 27 آبان ماه برگزار خواهد شد که علی رمضانی مدیر خانه کتاب و ادبیات و اصحاب رسانه در نشست خبری این دوره گفت: سال گذشته در همین محل برگزاری عرض کردم که اگر کاری برای کتاب اتفاق بیفتد باید با کمک اهالی رسانه رقم بخورد و از برگزارکنندگان 28 دوره پیش تقدیر می‌کنیم چرا که باعث شدند تا پرچم سی‌امین هفته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت آلمان از اعمال بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت آلمان گفت: در حال کار بر روی اعمال بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دولت آلمان روز دوشنبه اعلام کرد در پی اعمال بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است. سخنگوی دولت آلمان در این زمینه گفت: «در حال کار بر روی اعمال بسته جدید تحریم‌ها علیه ایران هستیم». این مقام آلمانی افزود: «اتحادیه اروپا باید درباره اینکه سپاه پاسداران را تحریم می‌کند یا خیر تصمیم‌گیری کند». اظهارات وی پس از آن مطرح شده که نشریه...

خبرگزاری دانا

وزیر فرهنگ گفت: دنیای امروز درگیر جنگ روایت‌هاست و روایتگری افتخارات انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است تا جوانان امروز که عظمت دیروز را کمتر دیده و شنیده‌اند، با آن آشنا شوند.

وب‌گاه فرارو

فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین المللی اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان با اشاره به شیوع گسترده آنفولانزا در میان اقشار جامعه به خصوص کودکان، گفت: مصرف آسپرین برای کاهش تب در زمان ابتلا به آنفولانزا خطر سندروم ری را افزایش میدهد و باعث آسیب شدید کبدی و به دنبال آن مغزی خواهد شد، به همین سبب این دارو در کودکانی که دچار بیماری تنفسی هستند ترجیحا نباید استفاده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره موتورسواری زنان گفت: قانون در این باره سکوت کرده و ما هم سکوت می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

تقویت صندوق توسعه دامپروری برای حمایت از دامداران خرد روستایی و عشایری و تخصیص منابع لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارات خشکسالی و سیل دو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

وب‌گاه عصر ایران

آیا راه دیگری غیر از دموکراسی وجود دارد؟ من نمی‌شناسم. به نظر من، عقلانی‌ترین روش اداره کشور، دموکراسی اکثریت محور است که از صندوق‌های رأی درمی‌آید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: عقلانی‌ترین روش اداره کشور، «دموکراسی اکثریت محور» است که از صندوق‌های رأی درمی‌آید و راه‌های دیگر، خطاها و هزینه‌هایی به مراتب بیشتر دارند. سوال بعدی این است که آیا هر چه از این روش در می‌آید، درست است؟ نمی‌گذارند این روش محقق شود.

خبرگزاری مهر

فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.

خبرگزاری دانا

امانی گفت: 130 هزار مترمربع پروژه در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان مرکزی در حال اجرا داریم و در دولت سیزدهم پروژه جدیدی را شروع نمی‌کنیم اما تمام تلاش این است پروژه‌های نیمه‌کاره را در سریع‌ترین فرصت به اتمام برسانیم.