سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات از شناسایی و مسدودسازی 2300 حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از نفوذ سامانه بارشی، بارش باران، رعدوبرق، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون دفتر برنامه ریزی شرکت منابع آب گفت: میزان بارش ها در 15 سال اخیر 248 میلی متر بوده که طی بررسی های انجام شده سال 99 کمترین میزان ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس حوزه بین‌الملل از هشدار رسمی تهران به ریاض خبر داد و در پاسخ به این سؤال که نتیجه هشدار فرمانده کل سپاه چه خواهد شد، تصریح کرد: آنها از طریق کانال‌های دیپلماتیک به ما گفتند که ایران اینترنشنال برای آنها نیست که ما پاسخ آن‌ها را اصلاً قبول نکردیم. اگر ایران اینترنشنال به آن‌ها ربط ندارد، خیلی از اتفاقات ممکن هم به ما ارتباطی نخواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی به 28 استان و وزش باد موقت و خیزش گرد و خاک در در نقاط مختلف کشور تا چهارشنبه (18 آبان‌ماه) هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واحد مبارزه با تروریسم انگلیس اعلام کرد حادثه حمله اخیر به یک مرکز مهاجران در شهر «دوور» با انگیزه راست‌گرای افراطی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب تهران گفت: تاکنون آب 6000 خانوار بدمصرف تهرانی به صورت موقت قطع شده و این روال نیز ادامه دارد و با جدیت با مشترکان پر مصرف برخورد خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سویا دانه پر فایده و مفیدی است و خواص بسیار زیادی دارد. سویا در رده حبوبات قرار دارد و یک گیاه استوایی، بومی جنوب شرقی آسیاست. این گیاه فاقد کلسترول بوده و مقدار اسیدهای چرب اشباع (SFA) در آن پایین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس مسؤول واحد بهداشت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج با اذعان به اینکه چاقی در بانوان، از مهم ترین عوامل ناباروری است؛ گفت: چاقی زودرس (پیش از 12 سالگی) که با بلوغ زودرس همراه باشد، شانس ناباروری را در بزرگسالی افزایش می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیسی که سعی داشت به زور یک گربه را نگه دارد توسط گربه صدمه دید و مجبور به رها کردنش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارسلان مطهری بعد از حمایت سرمربی و بازیکنان پرسپولیس از اتفاقات مراسم قهرمانی سوپرجام با یک استوری از آنها تشکر کرد و نوشت: بنی آدم اعضای یک پیکرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تا یازدهم آبان جاری، مرحله تحقیقات مُقدماتی 117 فقره از پرونده‌های مربوط به اغتشاشات و مُتهمان حوادث اخیر در دادسرا به پایان رسید و قرار مُجرمیت و کیفرخواست، صادر و به دادگاه‌ها ارسال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل ضمن ادعاهای تکراری علیه تهران، در عین حال گفت که این کشور به دنبال توافق با ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن تنابنده، بازیگر مرد ایرانی در واکنش به اظهارات مصطفی میرسلیم، پستی منتشر کرد، که در ادامه می‌بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 76 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند.