سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تصمیم جمهوری اسلامی مبتنی بر عقلانیت است و خیلی از کشورها خواستند ایران بی‌ثبات شود اما نقش‌آفرینی مؤثر ما می‌تواند جلوی فراخواست‌های آمریکا را بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل و اسبق تیم های ملی امارات و شباب الاهلی، دچار سانحه رانندگی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته گذشته مسیح علی نژاد در برنامه تلویزیونی گفتگو محور «تامرون هال» مجری سیاه پوست سرشناس آمریکایی شرکت کرد و این بار تلاش کرد با رویکردی متفاوت افکار عمومی آمریکا و به خصوص پایگاه رای دولت دموکرات بایدن یعنی زنان، سیاهان و لاتین تبارها را بر علیه جمهوری اسلامی تحریک کند تا برای تجزیه و تجاوز نظامی به ایران مشروعیت زایی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی اظهارات امیرعبداللهیان درباره ارسال پهپاد برای روسیه، اولگ نیکولنکو، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین، در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: «تهران باید بفهمد که عواقب همدستی در جنایات فدراسیون روسیه علیه اوکراین به مراتب بیشتر از مزایای حمایت روسیه خواهد بود.»

وب‌گاه عصر ایران

باهنر: من خط فقر 18 میلیون تومانی را قبول ندارم اما کسی در تهران با حقوق 10 تومان نمی تواند زندگی کند، مخصوصا اگر مستاجر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشریه اشپیگل مدعی شد آلمان و هشت کشور دیگر اروپایی در نظر دارند چند شخص و نهاد ایرانی را در حمایت از ناآرامی‌های اخیر تحریم کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس پیش بینی جدید سازمان بهداشت جهانی، در سال‌های آینده مراکز روان درمانی بخش مهمی از منابع خود را صرف درمان اختلال افسردگی و انواعش خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در ماه گذشته گفته بود در صورت به قدرت رسیدن هم حزبی هایش در این نهاد قانونگذاری، تمایل به تصویب کمک‌های بی‌حد و حصر به اوکراین از بین خواهد رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک جمعیت شناس با اشاره به افزایش حدود یک میلیون نفری زنان خانه‌دار در سال 1400 و به نسبت سال 1395، آمار این زنان را 21 میلیون نفر اعلام کرد و در خصوص ضرورت توجه به بیمه زنان خانه‌دار، گفت: بسیاری از زنان خانه دار در کار غیر رسمی اشتغال دارند و تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند که باید به این امر توجه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول رئیس جمهور درباره اغتشاشات اخیر و شرایطی که دشمن بر کشور تحمیل کرده است، گفت: دشمن امروز مانند مالباخته ای است که همه چیز را از دست داده و در عرصه‌های مختلف شکست خورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر کشوری باورهای خرافی خودش را دارد. مثلاً در بعضی کشورهای آسیای شرقی، مردم اعتقاد دارند جارو کردن زمین بعد از غروب بدشانسی می آورد و فرو کردن چاپ استیک های خود به صورت ایستاده درون کاسه ی پر از برنج کار بدی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سران قوا بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر در برابر تهدیدهای دشمنان و مقابله با دسیسه‌ها و هم‌نوایی‌های شوم و تفرقه‌افکنانه عوامل نفوذی تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کردستان با هشدار اینکه دشمن برنامه دقیقی برای ضربه به امنیت کشور به ویژه استان کردستان تهیه کرده و در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: نگرانی عمده ما امنیت پایدار مردمی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

هشدار هواشناسی نسبت به بارش باران در این استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصل 177 گفته هر 10 سال می‌تواند در قانون اساسی تجدید نظر شود و اصول قانون اساسی آیه قرآن نیست. وی افزود: حتما باید سه چهار حزب قوی و پاسخگو داشته باشیم تا مردمسالاری دینی معنا پیدا کند.

وب‌گاه گسترش

درپی افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا، کووید -19 و ویروس سین‌سیشیال تنفسی در ایالت کالیفرنیا آمریکا، مسئولان امور بهداشتی وضع فوق العاده اعلام کردند.