سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

‌برخی گروه‌ها و اصناف خاص، به دلایلی ازجمله احترامی که شخصا یا به واسطه شغل‌شان دارند، مرجع مردم قرار می‌گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شنیده ها حکایت از جا به جایی شرکت یادمان سازه از معاونت عمرانی به مالی اداری دارد هرچند که گفته می شود این تغییرات هنوز نهایی نشده است. شورای شهر تهران هم اطلاعی از این جا به جایی ها ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برگزاری اولین جام جهانی در قاره سیاه، با اولین قهرمانی لاروخا و حذف تیم های بزرگ در دور گروهی همراه بود. ناکامی مارادونا و رونالدو هم از اتفاقات جالب این جام به شمار می رود.

وب‌گاه الف

روز هشتم نوامبر (17 آبان) یک ماه گرفتگی کامل رخ می‌دهد که در بسیاری از مناطق زمین قابل مشاهده است، به گفته ستاره‌شناسان ماه گرفتگی کامل بعدی در سال 2025 اتفاق خواهد افتاد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس یک مطالعه جدید، درد قفسه سینه و تنگی نفس ممکن است هشدارهای مشخصی در مورد مشکلات قلبی آینده در طی 30 سال باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باهنر گفت: فراهم کردن مسیری برای اعتراضات، ایجاد فضای باز سیاسی و تغییر بعضی از ساختارها در دراز مدت مثل دو مجلسی شدن، سه راهکاری است که باید در دستور کار قرار بگیرد. / انصاری گفت: آیا زخم را هم دشمن ایجاد کرده؟ یا اگر دشمن ایجاد کرده آیا ما در پی بهبود و درمان آن برآمدیم؟ آیا این زخم ترکیبی از اقدامات دانسته و ندانسته ما بوده یا دشمنان؟ این دو را باید از هم جدا کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرغم آن که روند فعلی به نفع دموکرات‌ها نیست رقابت کماکان ادامه دارد. در کمتر از یک هفته مانده به پایان روند انتخابات تحلیل «اکونومیست» مبتنی بر آن است که هر یک از طرفین می‌تواند 45 یا 55 کرسی سنا را کسب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای روسیه به حملات موشکی و پهپادها به زیرساخت‌های اوکراین از جمله تاسیسات تولید برق این کشور ادامه می‌دهند واین موجب قطعی گسترده برق در این کشور شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ابوذر روحی که به خواننده سرود پرطرفدار سلام فرمانده شناخته می‌شود، در پی حمله تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ (ع) نماهنگ «رفیق شهیدم 2» را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل ناتو احتمال کاربرد جنگ افزار هسته ای در اوکراین را توسط روسیه اندک دانست، هرچند گفت که این نهاد نظامی غربی آن را جدی می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آهنگ جدید همایون شجریان خون از رخم بشوی منتشر شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی سرود ملی را همخوانی نکردند و صدا و سیما پخش زنده را قطع و با تصاویر آرشیوی جایگزین کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: علی کریمی که از آغاز اغتشاشات در خارج کشور به سر می‌برد و اکانت‌های وی در اینستاگرام و توئیتر روزانه در حال تشویق به آشوب یا انتشار اخبار کشته‌سازی است، به تازگی با انتشار فیلمی در اینستاگرام از رقص یک دختر مدعی شد وی نوه آیت‌الله مکارم شیرازی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حادثه حمله تروریستی عناصر الشباب به یک پایگاه نظامی در پایتخت سومالی، دست کم 15 نفر کشته شدند.