سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سازمان پژوهشی در آمریکا مدعی عبور یک قطار از مرز کره شمالی به سمت روسیه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای فرهنگ‌عمومی روزهای «13 شهریور»، «25 دی» و «دومین جمعه مهرماه» را به‌ترتیب «روز علوم پایه»، «روز تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» و «روز بزرگداشت آیین قالی‌شویان» در تقویم رسمی کشور اعلام کرد. «سیزدهم شهریورماه» پیش‌تر «روز مردم‌شناسی» نام داشت. این مناسبت در تقویم جابه‌جا خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه جوانان نباید ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنند، گفت: تنها راه تداوم مسیر انقلاب و اقتدار نظام اسلامی، مقاومت در برابر دشمنان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه گل گهر سیرجان از امیر قلعه نویی خواسته است در فصل جاری لیگ برتر به دنبال قهرمانی باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

افشاگری تازه درباره عاملان ترور سردار سلیمانی | چه کسانی در این پرونده دست داشتند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترامپ خطاب به هوادارانش به دفعات تاکید کرد: «آماده باشید! این همه آن چیزی است که به شما می‌گویم، آماده باشید!»

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور گفت: در زمینه کالا‌های اساسی در دنیا ذخیره‌ای که داریم در کمتر کشوری وجود دارد و گندم، جو، کنجاله و روغن بالای 150 درصد ذخیره داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همدلی نوشت: دلار یک‌بار دیگر رکورد زد تا چهارراه استانبول و میرداماد بار دیگر صف‌های طویلی از خریداران ارز را در مقابل صرافی‌ها تجربه کنند؛ در آخرین روزهای هفته گذشته در حالی قیمت هر قطعه اسکناس آمریکایی به 35 هزار تومان رسید و حتی در برخی از ساعات معاملاتی از این مرز عبور هم کرد که در روزگاری که رئیس دولت سیزدهم هنوز بر صندلی ریاست پاستور تکیه نزده بود، یک‌بار در واکنش به افزایش قیمت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که بازیکن آماده ای مانند محمد محبی از اردوی ارزیابی فنی خط خورده، اما کی روش تصمیم گرفته تا جلالی را با وجود بیماری دعوت کند و این نشان از اعتماد ویژه سرمربی پرتغالی تیم ملی به این بازیکن جوان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدید از دستگیری عاملین آشوب اتوبان کرج قبل منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، توجه به محاسبات بیمه‌ای را یکی از بندهای مهم سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی دانست و افزود: با توجه به چالش‌های جدی موجود در صندوق‌های بازنشستگی که در سیاست‌های ابلاغی نقطه‌زنی شده، ضروری است که تدابیر و اقدامات اصلاحی در حوزه‌های فنی، ساختاری و پارامتریک در صندوق‌ها اتفاق بیفتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات محلی شهر کاستروما در غرب روسیه امروز اظهار داشتند: دستکم 15 تن در حادثه آتش سوزی در یک کلوپ شبانه جان خود را از دست دادند. گفته شده حریق ساعت 7:29 دقیقه صبح به وقت محلی مهار شده است. گفتنی است در جریان این حادثه پنج نفر نیز مصدوم شده و خدمات درمانی دریافت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از نفوذ سامانه بارشی، بارش باران، رعدوبرق، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده مجلس عراق برخی افسران دولت پیشبرد امور این کشور را به دست داشتن در پرونده ترور سردار قاسم سلیمانی متهم کرد.

خبرگزاری تسنیم

جمیله کدیور فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: شاهد تغییر جدی و قابل‌توجهی در رویکرد و عملکرد رسانه‌های جریان رسمی فارسی‌زبان خارج کشور و فاصله گرفتن از چارچوب‌های مرسوم رسانه‌ای و تبدیل شدن آنها به ستادهای جنگ روانی هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند، اما در این خصوص ایشان سکوت کردند و پاسخی به این خواسته نداشتند.