سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون 6 هزار و 268 نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرتاب موفقیت آمیز زیرمداری ماهواره‌بر «قائم 100» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منیزیم با مسدود کردن گیرنده‌های درد در مغز و سیستم عصبی به کاهش درد ماهیچه‌ها کمک می‌کند. اگر شما زیاد دچار گرفتگی عضلانی می‌شوید حتما میزان منیزیم بدن تان را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است کشش مکرر عضلات مخصوصا کشش چشم، ناشی از کمبود منیزیم باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی اقدامات دشمنان در زمینه حوادث اخیر، یادآور شد: خیلی عجیب است در یکی از کشورهای همسایه ما آمریکایی‌ها به صراحت به گروه‌های ضدانقلاب می‌گویند که شما باید در ایران فعالیت کنید و به آنان فشار می‌آورند که این کار را انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر پاکستان گفت که اگر عمران خان بتواند مدرکی دال بر دست داشتن من در ترورش ارائه کند، وی از سمتش استعفا می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سازمان پژوهشی در آمریکا مدعی عبور یک قطار از مرز کره شمالی به سمت روسیه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای فرهنگ‌عمومی روزهای «13 شهریور»، «25 دی» و «دومین جمعه مهرماه» را به‌ترتیب «روز علوم پایه»، «روز تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» و «روز بزرگداشت آیین قالی‌شویان» در تقویم رسمی کشور اعلام کرد. «سیزدهم شهریورماه» پیش‌تر «روز مردم‌شناسی» نام داشت. این مناسبت در تقویم جابه‌جا خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه جوانان نباید ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنند، گفت: تنها راه تداوم مسیر انقلاب و اقتدار نظام اسلامی، مقاومت در برابر دشمنان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه گل گهر سیرجان از امیر قلعه نویی خواسته است در فصل جاری لیگ برتر به دنبال قهرمانی باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

افشاگری تازه درباره عاملان ترور سردار سلیمانی | چه کسانی در این پرونده دست داشتند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترامپ خطاب به هوادارانش به دفعات تاکید کرد: «آماده باشید! این همه آن چیزی است که به شما می‌گویم، آماده باشید!»

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور گفت: در زمینه کالا‌های اساسی در دنیا ذخیره‌ای که داریم در کمتر کشوری وجود دارد و گندم، جو، کنجاله و روغن بالای 150 درصد ذخیره داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همدلی نوشت: دلار یک‌بار دیگر رکورد زد تا چهارراه استانبول و میرداماد بار دیگر صف‌های طویلی از خریداران ارز را در مقابل صرافی‌ها تجربه کنند؛ در آخرین روزهای هفته گذشته در حالی قیمت هر قطعه اسکناس آمریکایی به 35 هزار تومان رسید و حتی در برخی از ساعات معاملاتی از این مرز عبور هم کرد که در روزگاری که رئیس دولت سیزدهم هنوز بر صندلی ریاست پاستور تکیه نزده بود، یک‌بار در واکنش به افزایش قیمت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که بازیکن آماده ای مانند محمد محبی از اردوی ارزیابی فنی خط خورده، اما کی روش تصمیم گرفته تا جلالی را با وجود بیماری دعوت کند و این نشان از اعتماد ویژه سرمربی پرتغالی تیم ملی به این بازیکن جوان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدید از دستگیری عاملین آشوب اتوبان کرج قبل منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، توجه به محاسبات بیمه‌ای را یکی از بندهای مهم سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی دانست و افزود: با توجه به چالش‌های جدی موجود در صندوق‌های بازنشستگی که در سیاست‌های ابلاغی نقطه‌زنی شده، ضروری است که تدابیر و اقدامات اصلاحی در حوزه‌های فنی، ساختاری و پارامتریک در صندوق‌ها اتفاق بیفتد.