سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی سرود ملی را همخوانی نکردند و صدا و سیما پخش زنده را قطع و با تصاویر آرشیوی جایگزین کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: علی کریمی که از آغاز اغتشاشات در خارج کشور به سر می‌برد و اکانت‌های وی در اینستاگرام و توئیتر روزانه در حال تشویق به آشوب یا انتشار اخبار کشته‌سازی است، به تازگی با انتشار فیلمی در اینستاگرام از رقص یک دختر مدعی شد وی نوه آیت‌الله مکارم شیرازی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حادثه حمله تروریستی عناصر الشباب به یک پایگاه نظامی در پایتخت سومالی، دست کم 15 نفر کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردارقاسم رضایی، جانشین فرجا درخصوص دستگیری افراد مرتبط با حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز گفت: ده ها تن در رابطه با حادثه شاهچراغ دستگیر شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رابرت مالی گفت: ایران در مواجهه با شواهد و مدارک، به یک سیاست جدید نیاز دارند، نه یک داستان جدید!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصدنیوز: دمکرده گیاه پنیرک باعث درمان التهاب کلیه و مثانه شده و در تسکین ورم روده بسیار موثر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلزنی «مهدی طارمی» در بازی مقابل پاکوس دفریرا را در این ویدیو تماشا کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: در این برهه، راه حل بازگشت امنیت را اعطای اختیارات ویژه به فراجا و برخورد قاطع‌تر با محاربان می‌دانم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه منابع اعتباری یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های جدی در حوزه مقابله با بیابان‌زایی است، گفت: تنها مسئله منابع مالی موضوع اول و اخر نیست بلکه باید برنامه‌ریزی‌های هماهنگ و سیاستگذاری‌های همسو و پشتیبانی قوانین در این خصوص پررنگ دیده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راننده یک خودروی سواری برای اینکه به یک دانش آموز در حال عبور از خیابان برخورد نکند منحرف شد و به یک تیر برق برخورد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت با اصلاح جمله اخیر خود درباره میزان صادرات نفت در ماه گذشته، گفت: صادرات نفت ایران در ماه پیش رکورد چند سال اخیر را شکست و پول فروش آن جایگزین خلق سرسام‌آور نقدینگی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف و ضبط 19 قبضه سلاح جنگی و شکاری در مهاباد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز شنبه به سخنان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اقدام ایران در ارسال پهپاد به صورت محدود به روسیه پیش از آغاز جنگ اوکراین واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ویدئوی زیر لحظه وحشتناک وقوع زلزله 6.8 ریشتری در تایوان و شوکه شدن مردم در لحظه‌ی وقوع را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: علمی شدن عطاری‌ها به صورت آزمایشی در تهران با مشارکت صنف عطاری‌ها آغاز شده است. در حال حاضر ارائه و تمدید مجوز عطاری‌ها در تهران منوط به گذراندن یک دوره آموزشی و علمی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مارین لوپن بعد از 11 سال رهبری حزب راست افراطی فرانسه از این سمت کنار رفته و جای خود را به مردی 27 ساله داد.