سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

"برداشت رهبر انقلاب از آمریکا تداوم نگاه حضرت امام به این دولت است؛ نگاهی واقع بینانه که همه دریچه ها را روی آن می‌بندد تا کشور و منافع و هویت آن مصون بماند."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات ارشد کوبا گفت: در حیطه قدرت بایدن است که دستکم برخی از سخت ترین تمهیدات در نظر گرفته شده علیه کوبا را از میان بردارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افراد شاکی متوجه شدند باید برای دریافت وام مبالغی را با عنوان اقدامات اداری و تکمیل پرونده به حساب شخصی ناشناس واریز و کلاهبردار پس از دریافت این مبالغ دیگر پاسخگوی تلفن‌های قربانیان نبوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات از شناسایی و مسدودسازی 2300 حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی خبر داد.

خبرگزاری دانا

با اینکه گم شدن و ترس از دست دادن پدر و مادر و خانواده آدم را زجرکش می کند، اما ته دلم می گویم کاش آرتین هم برای چند ساعت پدر و مادرش را گم کرده بود ولی این حجم از اتفاق ها برایش نمی افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اعلام آمادگی ایران برای پهلوگیری و اعزام کروز به قطر برای جام جهانی اظهار کرد: دیگر منتظر گردشگر خارجی به داخل جزیره کیش در طول دوره جام جهانی نیستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رادیکال شدن فضای اعتراضات در کشور گفت: رادیکال کردن این مسائل باعث آشفتگی در جامعه می‌شود و این به ضرر کلیت جامعه است. در فضای آشفته هر طرفی حتی اگر حرف حساب هم داشته باشد شنیده نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی از دست رفتن کنترل ماشین شاسی بلند لحظه‌ای دردناک رخ داد و دوچرخه سواری که در نزدیکی صحنه بود، برخورد هولناکی با این راننده سر به هوا داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت گفت: خطر افزایش شیوع کرونا در جام جهانی بسیار زیاد است؛ به همین علت کسانی که به تماشای جام جهانی می‌روند باید آزمایش پی سی آر داشته باشند و توصیه می‌کنیم دُز یادآور تزریق کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران طی احکامی جداگانه هفت نفر از مدیران شهری را ابقا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پاری سن ژرمن امروز اعلام کرد که لیونل مسی به دلیل ورم در ناحیه تاندون آشیل پا نمی توند فردا برابر لوریان به میدان برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون 6 هزار و 268 نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرتاب موفقیت آمیز زیرمداری ماهواره‌بر «قائم 100» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منیزیم با مسدود کردن گیرنده‌های درد در مغز و سیستم عصبی به کاهش درد ماهیچه‌ها کمک می‌کند. اگر شما زیاد دچار گرفتگی عضلانی می‌شوید حتما میزان منیزیم بدن تان را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است کشش مکرر عضلات مخصوصا کشش چشم، ناشی از کمبود منیزیم باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی اقدامات دشمنان در زمینه حوادث اخیر، یادآور شد: خیلی عجیب است در یکی از کشورهای همسایه ما آمریکایی‌ها به صراحت به گروه‌های ضدانقلاب می‌گویند که شما باید در ایران فعالیت کنید و به آنان فشار می‌آورند که این کار را انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر پاکستان گفت که اگر عمران خان بتواند مدرکی دال بر دست داشتن من در ترورش ارائه کند، وی از سمتش استعفا می‌دهد.