سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا علی‌رغم حمایت از ناآرامی ها در ایران گفته تلاش برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای با ایران از حمایت‌های اتحادیه اروپا از «تظاهرات‌کنندگان» ایرانی جدا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری را بررسی و تایید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران اما در کمتر از 10 روز، موفق شدند پنج نفر از عوامل اصلی به شهادت رساندن طلبه بسیجی را در تهران شناسایی و چهارشنبه شب آنها را در جریان عملیات جداگانه و ضربتی دستگیر کنند

خبرگزاری دانا

محسن حیدری گفت: بارندگی همراه با رعدوبرق در زاهدان به عنوان اولین بارندگی پاییزی اتفاق افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ترجیح داد دست در دست نوه 9 ساله‌اش در راهپیمایی روز دانش آموز شرکت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات آمریکایی در هفته‌های گذشته به بهانه‌های مختلف تلاش کرده‌اند به دخالت در امور داخلی کشورمان بپردازند و در راستای این مداخله‌های آشکار از ناآرامی‌های اخیر در ایران حمایت کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

اسماعیلی در سفر به مازندران گفت: امیدواریم با تصویب نهایی لایحه جامع روزنامه‌نگاری در هیئت دولت و مجلس شاهد تحول اساسی در عرصه روزنامه‌نگاری و رفع تمامی موانع و مشکلات پیش روی اهالی رسانه باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری چین در دیدار با صدر اعظم المان تهدید به سلاح هسته ای در اوکراین را محکوم کرد و هشدار داد که روسیه با توسل به سلاح هسته ای از خط قرمز جامعه بین الملل عبور خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری در دو شیفت برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر کارشناسان و تحلیلگران بازار ارز، عواملی همچون افزایش حجم تقاضا و به تبع آن افزایش نرخ دلار رااز دلایل افزایش نرخ ارز می‌دانند و در این میان، از تشدید انتظارات تورمی و سرایت دارایی‌های خارج شده از بورس به بازارهای دیگر سخن می‌گویند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زنان 56 درصد از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی کشور را تشکیل داده‌اند، گفت: 8 زن به عنوان شهردار مشغول به فعالیت هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود میرکاظمی درباره وضعیت پرداخت یارانه 400 هزار تومانی در لایحه بودجه سال آینده گفت: هنوز بررسی لایحه به این قسمت نرسیده است و فعلا روی منابع و مصارف کار می کنیم تا منابع و مصادرف، درآمد ها، حقوق و غیره مشخص شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاچاقچیان قبل از ورود به کشور با رویت مرزبانان وارد یک درگیری مسلحانه سنگین با آنان شدند و سپس با توجه به برتری آتش سنگین و پرحجم مقتدرانه مرزبانان، قاچاقچیان با رها کردن بار خود به سمت نیزار‌ها و نخلستان‌های کشور مقابل گریختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان گفت: در حال صحبت با مسئولان ذیربط و حاکمیت هستیم که با رافت با این دانشجویان برخورد شود و آنها ارشاد شوند البته به شرط اینکه جوانان هم کوتاه بیایند و اگر اعتراضی دارند به درستی آن را بیان کنند چراکه اعتراض با توهین، تخریب و شکستن در و پنجره فرق دارد.