سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، رئیس جمهور روسیه با امضا فرمانی امکان حضور افراد با جرائم سنگین در میدان نبرد با اوکراین را فراهم می‌کند. خبرگزاری ریانووستی روسیه در گزارشی اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» امروز جمعه فرمانی را امضا کرد که بر مبنای آن اجازه بسیج افرادی را که مرتکب جنایات جدی شده اند، می‌دهد. رویترز به نقل از این خبرگزاری روسی یادآور می‌شود این...

وب‌گاه 55 آنلاین

پس از این اقدام تهاجمی مأموران انتظامی 2 نفر از عاملان را در صحنه دستگیر و خودرو وانت پیکان توقیف که در بازرسی از این خودرو مقدار 51 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حادثه رانندگی در جاده پارس‌آباد - اصلاندوز مغان دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت مامور مبارزه با مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسلامی عصر جمعه در جمع مسئولان شهرستان رامسر با گرامیداشت روز 13 آبان از آن به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: تبعید حضرت امام راحل یک ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد. وی با اظهار اینکه برخی از افراد مطرح می‌کنند تا انقلاب اسلامی بحثی از استکبارستیزی و دشمنی با آمریکا نبود و این ادبیات پس از پیروزی انقلاب مطرح شد، آن را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی ایالات‌متحده از ادعاها و هذیان‌گویی‌های ضدایرانی رئیس جمهور این کشور عقب نشست.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - محمدرضا کشاورز دانش‌آموز شیراز از شهدای حمله تروریستی چهارم آبان به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است. تصاویر، لحظات قبل و هنگام شهادت مظلومانه وی را نشان می‌دهد. نخبه سید فریدالدین معصومی از دیگر شهدای حرم نیز در تصاویر دیده می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه ایران در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل متحد نوشت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به حادثه شیراز نشان داد که آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به حادثه شیراز نشان داد که آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب وبد تقسیم می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

انتظار می رفت که شورای امنیت سازمان ملل به عنوان نهاد اصلی عهده دار حفظ صلح و امنیت بین المللی، که مکرراً از ترروریسم بین المللی به عنوان یکی از جدی ترین تهدیدات علیه صلح و امنیت جهان یاد کرده است، طبق قطعنامه های خود و همچنین رویه تثبیت شده این نهاد در مقابله با تروریسم، حادثه تروریستی شیراز را نیز شدیداً محکوم می کرد و خواستار محاکمه و مجازات عاملان آن می شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در نامه به گوترش نوشت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورای امنیت به حادثه شیراز نشان داد که آن‌ها تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به حادثه شیراز نشان داد که آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرتضی غلامیان یکی از مامورین پلیس مبارزه با موادمخدر خاش روز گذشته در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه گفت: سکوت غیرقابل قبول شورای امنیت در برابر حادثه شیراز نشان داد که برخی قدرت‌ها که از جمله عضو دائم شورای امنیت نیز هستند، هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتقاد ایران از عدم واکنش شورای امنیت سازمان ملل به جنایت تروریستی شیراز؛ برخی اعضای دائم شورای امنیت تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم کرده‌اند