سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حق بدیهی بازنشسته» است که برای قرارداد جدید بیمه تکمیلی که قرار است از اول آذر منعقد شود، مطالبه‌گری کند و نظرها و خواست‌های قانونی خود را مطرح نماید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجموعه ای که تمامی موقعیت و موفقیت امروز خود را مدیون حاکمیت هستند آیا در چنین آزمون حساسی ذره‌ای تشکیلات رسانه‌ای خود را در مسیر انتشار آگاهی صحیح در جامعه مقید می‌دانند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص بورس ارتفاع یک‌میلیون و 300 هزار واحد را پس گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه روبیکا در این بخش به مقایسه دسترسی‌های فنی و تخصصی اپلیکیشن‌های مشابه در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی اشاره دارد، اما در ادامه به سایر انگیزه‌های احتمالی می‌پردازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحید موسوی خواننده اهل لرستان و برگزیده «عصر جدید» که در روزهای گذشته بازداشت و سپس آزاد شد فیلمی را در صفحه خود منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران29 هزار و 24 تومان (بیست و نه هزار و بیست و چهار تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنا پلاس اتوماتیک یکی از سدان های پر فروش تولید داخل در بازار کشور است، این خودرو سدان به دلیل داشتن موتور و گیربکس قوی نسبت به سایر محصولات، طرفداران بسیار زیادی دارد.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مردم فارس درمجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اتفاقات رخ داده و عذرخواهی از مردم، گفتند با اغتشاشگران و برهم‌زنندگان آرامش جامعه برخورد جدی خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طرح افزایش ظرفیت و ساماندهی کانال سیل برگردان غرب در محدوده پل آریافر و رسوبگیر محدوده تقاطع بزرگراه جلال آل احمد به همراه چهار طرح افزایش ظرفیت و ساماندهی کانال سیل برگردان غرب افتتاح و وارد مدار بهره برداری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان با بیان این که مدتی قبل با وساطت پدرم به زندگی مشترک بازگشته ام سرگذشت تاسف بار خود را بازگویی کرد.

وب‌گاه گسترش

تصادف دو دستگاه خودرو پژو در محور اردبیل سرچم چهار کشته و دو مصدوم در پی داشت.

خبرگزاری دانا

خشک شدن تالاب بین المللی هامون یکی از فجایع زیست محیطی در کشور محسوب می‌شود، چرا که به دنبال بدعهدی‌های کشور افغانستان در رها سازی حقابه از هیرمند شاهد افزایش میزان گرد و خاک، تغییر مسیر پرندگان مهاجر، انقراض بسیاری از گونه‌های جانوری، تغییر شغل مردم منطقه و مهاجرت افراد را خواهیم بود.

وب‌گاه گسترش

واژگونی اتوبوس در محور بندرلنگه به بندرعباس منجر به مرگ دختری 15 ساله و مصدوم شدن 7 مسافر دیگر شد.

وب‌گاه گسترش

مرد جوان بلال‌فروشی در گردنه قوچک با یکی از مشتری‌های خود به دلایلی نامشخص درگیر شد و در این نزاع، هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قلب قرار گرفت.