سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

امانی طهرانی با بیان اینکه طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آموزش انتخاب زبان خارجی امری داوطلبانه است؛ گفت: یعنی زبان خارجی جز دروس انتخابی است لذا این حق برای دانش آموزان محفوظ است که خودشان زبان خارجی مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جواد فروغی قهرمان تیراندازی ایران در المپیک توکیو، شب گذشته و پس از پایان همایش ملی تجلیل از والدین قهرمانان ورزش کشور با حضور در منزل خانواده آرتین سرایداران، مدال طلای خود و همچنین پیراهن تیم ملی تیراندازی را به نمایندگی از ورزشکاران کشور به آرتین هدیه داد. در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) که عصر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجربه چند دور عرضه خودرو در بورس کالا نشان می‌دهد بر‌خلاف طرح‌های قرعه‌کشی که اکثریت تقاضا احتمالا غیرمصرفی و واسطه‌گری است، آنجا مصرف‌کنندگان واقعی سهم بیشتری دارند.

خبرگزاری دانا

زمین لرزه‌ای به بزرگی 6.8 ریشتر تایوان را لرزاند، ویدیوئی از این زلزله را مشاهده می کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران در چهار روز گذشته به 2 هزار و 276 نفر از هوطنان در 14 استان کشور که درگیر سیل و آبگرفتگی بودند، امدادرسانی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در این نشست که با حضور باقری کنی معاون سیاسی و نجفی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و کریمی مدیر کل بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد، سخنرانان ضمن تشریح ابعاد این حادثه، هر نوع تروریسم را محکوم کردند. در بخشی از این دیدار، مدیر کل بین الملل معاونت ریاست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از شکنجه شهید آرمان علی‌وردی منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه Grayzone گزارش داد با همکاری یک شرکت خصوصی اطلاعاتی بریتانیا، این عوامل با شعبه اودسای سرویس امنیتی اوکراین (SSU) توافق نامه‌ای را برای ایجاد "ارتش پارتیزانی" امضا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با این حال، محرک‌های اصلی برای رمزارزهای ذکر شده که باعث شده در لیست پرسودترین‌ها در ماه گذشته قرار بگیرند، نامعلوم است. جامعه رمزارز، احتمالا در روزهای آتی به این موضوع پی خواهد برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از لحظات قبل و بعد از شهادت مظلومانه محمدرضا کشاورز دانش‌آموز شیرازی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان تهران از محل نگهداری متهمان اعتراضات اخیر در ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این جلسه همچنین معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل خواستار همکاری اولیا، دبیران، دانش‌آموزان و سرگروه‌های درسی در ارتقای رتبه کنکور استان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 2276 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در چهار روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: کسانی که امروز ادعای حمایت از زن ایرانی را دارند باید در قبال استفاده ابزاری و جنسی که خودشان در عرصه‌های مختلف اعمال می‌کنند پاسخگو باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درباره خبر کشته و مفقود شدن دو دانشجوی این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.