سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران سیل و زلزله را از تهدیدات جدی پایتخت ذکر کرد و گفت: تهران سه گسل فعال دارد که برای مقابله با این تهدید جدی باید اقداماتی صورت گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع شمالی شاغل در لیگ دسته اول در یک سانحه رانندگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلیمان فرزند غلام جیلانی از لیسه سلطان غیاث الدین غوری از ولایت هرات با کسب 355.4 نمره مقام اول را به‌دست آورده است. او در طب معالجوی دانشگاه هرات راه یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار است هزینه‌های پرواز و اقامت 80 هوادار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ولز توسط قطر پرداخت شود. آنها همچنین روزانه 60 پوند دریافت می‌کنند. پرواز این دسته از هواداران خاص جام جهانی 2022 به قطر برای 26 آبان برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری دانا

نصب سرعت گیرها یکی از بهترین و مهم ترین ابزارها در کنترل سرعت و کاهش خسارت های جانی و مالی ناشی از تصادفات در اثر سرعت بالا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز یکشنبه هشتم آبان‌ماه، خبر ناپدید شدن مرموز دکتر داریوش فرهود «پدر علم ژنتیک ایران» منتشر شد و پلیس تلاش خود را برای یافتن وی آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در اولین نشست هماهنگ‌کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد در تهران در این ارتباط ادامه داد: این اقدامات عمیقا تعهد این کشورها به اصول منشور سازمان ملل به ویژه ارتقا و التزام به حقوق بشر را زیر سوال برده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل شهید عجمیان در کرج دستگیر شد.

خبرگزاری دانا

مدیر کل بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: شاخص امید به زندگی در میان زنان ایرانی به 78 سال رسیده است و با انجام 95 درصد زایمان‌ها در کشور توسط متخصصین زنان و زایمان، میزان مرگ و میر مادران بر اثر عوارض بارداری و زایمان کاهش چشمگیری داشته و به کمتر از 20 مورد در هر 100 هزار نفر رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

50 تا 100 میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت خاکریز آب گفت: امروز 4 هزار و 600 متر به شبکه جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی افزوده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: روحانی شهید سجاد شهرکی، امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان 12 آبان به شهادت رسید.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از شناسایی 47 گلوگاه سیلابی در شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری، کارکنان نیروهای مسلح به استناد تبصره 3 ماده 117 قانون خدمات کشوری مشمول 20 درصد افزایش حقوق بیشتر خواهند شد.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: حدود 160 کیلومتر شبکه آبهای سطحی باید در پایتخت ایجاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تعرفه‌های تنبیهی و تشویقی برای مصرف برق تابستان اعلام شد.