سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

وقایع حماسه‌ساز آبان‌ماه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت تا 13 آبان خونین دانشگاه تهران و 6 روز بعد قیام گچسارانی‌ها روایت خونی باشد که در رگ انقلاب تزریق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در این اغتشاشات دشمنان ما که در رأس آن‌ها آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضی از حکام غیر قانونی منطقه هستند، تمام تجربیات خودشان در طول 44 سال گذشته را روی هم متراکم کردند برای اینکه جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌هایش و مسائلی که از آن عبور می‌کند را متوقف کنند.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه دوماه است آمار مرگ و میر کرونا زیر 10 نفر است و برخی از روز‌ها صفر بوده است در حالی که در آمریکا بالای 200 و اروپا بالای 100 نفر مرگ و میر داریم و موج کرونا در ژاپن و کره در حال افزایش است.

وب‌گاه ورزش سه

نبرد استقلال و پرسپولیس در هر رشته ورزشی برای هواداران این دو تیم جذاب و مهم می باشد، حالا تجسم کنید این دیدار در فینال برگزار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان کشور‌های مدافع منشور ملل، مسئولیت این گروه را تلاش در راستای پیشبرد چندجانبه‌گرایی در جهان به عنوان تنها پادزهر هژمونی غرب دانستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشریه «اتلتیک» انگلیس به معرفی لیست 26 بازیکن سه شیرها برای حضور در مسابقات جام جهانی 2022 پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت پژو 206 تیپ 2 امروز شنبه 14 آبان در بازار آزاد 312 میلیون تومان است و پژو 207 دنده‌ای را 411 میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در این اغتشاشات دشمنان ما که در رأس آن‌ها آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضی از حکام غیر قانونی منطقه هستند، تمام تجربیات خودشان در طول 44 سال گذشته را روی هم متراکم کردند برای اینکه جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌هایش و مسائلی که از آن عبور می‌کند را متوقف کنند.

خبرگزاری مهر

سید فریدالدین معصومی شهید نخبه ای بود که در حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: این طرح در مرحله کارشناسی است و بعد از اینکه در کمیسیون برنامه‌های درسی شورای عالی آموزش و پرورش نهایی شود در صحن شورای عالی به تصویب خواهد رسید

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: امروز ایران در ساحت جهانی در حال فعالیت است و عضویت ایران در شانگهای و زمینه پیوستن به بریکس نشان‌دهنده این است در عرصه جهانی نقش آفرینی می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سود سهام عدالت شرکت‌های بورسی تا پایان آذر ماه برای 49 میلیون سهامدار واریز می شود، نحوه دریافت سود باقیمانده نیز تا پایان سال جاری یا سال آینده اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت از کسب و کار‌های اینترنتی در قالب بسته‌های پیشنهادی حمایت خواهد کرد، ادامه داد: البته بقیه پیام‌رسان‌ها و کسب‌وکار‌های اینترنتی فعالیت دارند، اما کسب‌وکار‌های فضای اینستاگرام دچار ضرر شده‌اند، از این رو ما در مجامع حقوقی و سیاسی پیگیر حقوق تخلف این پلتفرم‌ها خواهیم بود و از حق‌مان نخواهیم گذشت.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: امسال بنای افتتاح هزار و 500 هکتار فضای سبز را داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه این مطلب می‌توانید ویدئوی دردناک مربوط به لحظه تیرباران خانواده آرتین را ببینید.

خبرگزاری دانا

ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع) که به خواننده سرود پرطرفدار سلام فرمانده شناخته می‌شود، در پی حمله تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ (ع) نماهنگ «رفیق شهیدم 2» را منتشر کرد.