سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: همسر مقتول مدام از من درخواست می‌کرد تا نصرا... را از میان بردارم. او مدعی بود شوهرش مردی خشن است که او را کتک می‌زند! من هم که به منزل دوستم رفت و آمد می‌کردم از این ماجرا بسیار ناراحت شدم و نقشه قتل او را کشیدم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام گفت: به خاطر این نتایج، حتماً باید جریمه شویم. این را به خود بازیکنان تیم هم گفته‌ام. بعضی از بازیکنان تیم هم که مسئولیت‌پذیری کمی داشته‌اند، از ترکیب کنار خواهند رفت و نیم فصل از ما جدا خواهند شد.

وب‌گاه منیبان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش حادثه رانندگی در فصول سرد سال خبر داد و گفت: 50 درصد تصادفات در این ایام، در محور‌های بزرگراهی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زاکانی گفت: تفاهم نامه‌ای را با وزارت نیرو به امضا خواهیم رساند که در بستر آن تمام آب‌های سطحی را از طریق بازچرخانی بتوانیم تامین کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر تصویر تلویزیون در اثر ضربه قطع یا خطوط رنگی بر روی آن ظاهر شود، پنل تلویزیون هرگز امکان تعمیر را ندارد و تنها راه باقی مانده تعویض پنل تلویزیون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهرهای مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کارهای خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند اما جز شکست نصیب شان نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از از حمله بی‌رحمانه به شهید بسیجی روح الله عجمیان در کرج منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

مدافع شمالی شاغل در لیگ دسته اول در یک سانحه رانندگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمالاً سرایت استرس را تجربه کرده اید. دوستی به دیدارتان می‌آید و دقایقی را صرف گلایه از کار یا شریک زندگی خود می‌کند. ناگهان حتی اگر این گلایه‌ها مشکلات شما نباشند نیز باعث می‌شوند شما سریع‌تر نفس کشیده و قدری احساس ناراحتی می‌کنید. این بدان خاطر است که هنگام گوش دادن به استرس طرف مقابل بدن‌تان به سرعت آدرنالین و کورتیزول ترشح می‌کند هورمون‌هایی که ذخایر انرژی را برای دویدن، مبارزه...

خبرگزاری دانا

محمدمهدی اسلامی گفت: خواب آمریکایی ها برای برهم زدن آرایش سیاسی منطقه اگر بخواهد از ایران آغاز شود، هرگز محقق نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقری، معاون وزیر امور خارجه در همایش بین المللی قرن بیست و یکم و جهان عاری از سلطه آمریکا که از سوی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: امروز شاهد ارتباط بین صنعت و دانشگاه هستیم، اما تعامل بین دانشگاه و میدان سیاست، اقتصاد، روانشناسی و علوم اجتماعی شکل نگرفته است تا ما بتوانیم در حوزه حکمرانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلار در صرافی ملی 29 هزار و 25 تومان فروخته شد. قیمت سکه امامی به 16 میلیون و 200 هزار رسید

وب‌گاه ورزش سه

روند مصدومیت بازیکنان مختلف پیش از آغاز جام جهانی همچنان ادامه دارد و کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، جدیدترین عضو این فهرست است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دولتی ایران امروز در گزارشی به مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان حمله کرد و او را عامل تحریک و زمینه‌ساز آشوب خواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با یازدهمین شنبه امید و افتخار 5 پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، زهره الهیان و سمیه رفیعی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، محمدحسین نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور، محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب...