سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت مامور مبارزه با مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، نامه ای نوشت و دیدگاه‌های ایران در مورد عدم واکنش شورای امنیت سازمان ملل نسبت به حادثه شیراز را تشریح کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 16 مظنون داعشی طی عملیاتی در سه استان ترکیه دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصادف دو دستگاه خودرو پژو در محور اردبیل سرچم چهار کشته و دو مصدوم در پی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه با امضا فرمانی امکان حضور افراد با جرائم سنگین در میدان نبرد با اوکراین را فراهم می کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

این رخ داد موجب شد که راه آهن این شهر متوقف شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران _ شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده است.

خبرگزاری دانا

وزرای امور خارجه گروه هفت روز جمعه با صدور بیانیه‌ای مشترک در تداوم جوسازی‌ها علیه ایران ادعا کردند که تعلل صورت گرفته از سوی تهران، مانع رسیدن به توافق نهایی وین و از سرگیری اجرای برجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حوادث و اغتشاشات اخیر را جنگ ترکیبی دانست و گفت: همه دشمنان اسلام و انقلاب با تمامی ترفندها برای یک جنگ جهانی رسانه‌ای به میدان آمده‌ان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری فارس از بازداشت سه نفر از عوامل گروهک تروریستی منافقین در شیراز خبر داد.

خبرگزاری دانا

آیت الله حسینی همدانی گفت: برخی آشوبگران با سلاح گرم و سرد و آتش زدن وسایله نقلیه نیروی انتظامی خسارت وارد کردند و حمله به حافظان جامعه حمله به اقتدار نظام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا به فرمان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، افراد با محکومیت سنگین می توانند به عنوان بخشی از بسیج به میدان نبرد اعزام شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران_ شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان گفت: یک جنگ احزاب رسانه‌ای علیه ملت ایران در هفته‌های گذشته شروع شده بود که وحدت ملی و اتحاد داخلی ما را هدف قرار داده بود که با شکست مواجه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اخبار منتشر شده بیش از 3500 خبرنگار، تصویربردار و عکاس داخلی و خارجی مراسم 13 آبان در سراسر کشور را پوشش خبری دادند.