چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد زیادی از شهروندان طی هفته اخیر به پلیس مراجعه کرده و با ثبت شکایت مبنی بر اینکه با آنها تماس تلفنی گرفته شده و مدعی شده‌اند در قرعه‌کشی خودرو برنده شده‌اید، از کلاهبرداری‌های گسترده‌ای خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد قبادلو همانطور که خودش عنوان کرده است، با نقشه قبلی، با خودرو پیکان با سرعت حدود 100 کیلومتر در ساعت به سمت یگان موتور سوار حمله ور می‌شود. خودروی وی پس از برخورد با موتورهای یگان امداد متوقف می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیدم متهمی که دستبندش را به دستبند متین زده‌اند با کف دست بر روی سرش می‌کوبد، گفتم تو چرا خودت را می زنی، گفت: «تا حالا شده یک مهارت داشته باشی و استادکار باشی اما شرمنده باشی؟» حدس زدم او هم اغفال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2399 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان نوشت: دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی با برخورد سریع‌، قاطع و به موقع باید هرگونه فرصت فرار کردن از مجازات را از این جماعت قلم فروش و وطن‌فروش بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر بیمه‌های درمان کوثر با تاکید بر این که اعتبار بیمه‌نامه آرامش 1401 از ابتدای آذرماه سال‌جاری آغاز می‌شود، گفت: این بیمه‌نامه با افزایش تعهدات نسبت به سال قبل در قالب دو طرح با حق‌بیمه ماهانه 195هزار تومان و150هزار تومان به ازای هر نفر ارائه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان یک مقام سازمان ملل از احتمال تشکیل نشست ویژه در ارتباط کمک تسلیحاتی کره شمالی به روسیه در جریان جنگ اوکراین خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضیان قرعه کشی ایران خودرو می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir از نتایج مطلع شوند.

وب‌گاه الف

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: بحث کلی که هم درباره جامعه و هم درباره دانشگاه‌هیان وجود دارد این است که باید به مرور زمان برای نحوه اعتراض فرهنگ‌سازی کنیم و نحوه اعتراض سالم را آموزش دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور)، از نتیجه دادن رایزنی با نمایندگان مجلس برای تسریع در تصویب طرح ساماندهی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره تصمیمات اخیر سازمان بورس در راستای حمایت از معاملات بازار توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نفر پشتیبان عملیات تروریستی شیراز با بیان اینکه اصلا فکرش را هم نمی‌کردم کسی از این عملیات باخبر شود، گفت: ساعت 3 شب بود که اطلاعات ایران من را دستگیر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نفر دوم عملیات تروریستی حرم شاهچراغ به جزئیاتی از این حادثه پرداخت و گفت: عبدالله از طرف داعش با من ارتباط گرفت و گفت این اغتشاشات بهترین زمان برای انجام عملیات در ایران است‌.