چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در آیین‌نامه شورای انضباطی بندی وجود دارد که رئیس دانشگاه این اختیار را دارد تا با بررسی پرونده دانشجوی متخلف در شورای انضباطی، از ورود دانشجو به دانشگاه جلوگیری کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

نفر دوم حاضر در عملیات تروریستی شاهچراغ صحبت های جدیدی را در رابطه با این حمله بیان کرد.

خبرگزاری مهر

مراسم هفتمین روز شهادت «فریدالدین معصومی» با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد حسینی گفت: معمولا دولت‌ها اواخر سال، با کسری بودجه مواجه می‌شوند و بعضی از هزینه‌ها را کم می‌کنند تا آن سال به پایان برسد اما خوشبختانه با افزایش درآمدی که ایجاد شد، دولت متناسب‌سازی حقوق را به مجلس ارائه داد و با همکاری خوبی که نمایندگان داشتند، این موضوع برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ دلار از روز شنبه هفته جاری تا روز چهارشنبه تقریبا 1 هزار و 750 تومان گران شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطهری در ابتدای فصل جاری پس از زیاد شدن تعداد بازیکنان استقلال قرار بود از این تیم جدا شده و نامش از فهرست بازیکنان استقلال خارج شود اما در نهایت کاوه رضایی به جای این بازیکن از لیست استقلال بیرون رفت و به صورت قرضی به باشگاه تراکتور پیوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای عشق و آینده مشترکتان ازدواج کنید نه به خاطر اینکه از شما انتظار می‌رود که متاهل باشید یا به خاطر فشار خانواده.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامعلی رجایی فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: معترضان باید در صدا و سیما حضور پیدا کنند، حرف هایشان را بزنند و سانسور هم نشوند تا جامعه حس کند حرف هایش دارد زده می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش با دستورالعمل‌های مختلف در حال تلاش است که آموزش مجازی را به عنوان بخشی جدا از آموزش رسمی استفاده کند؛ از معلمان و مدیران مدارس خواسته شده است که در این زمینه طرح فعالیت‌های خود را ارائه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران29 هزار و 4 تومان (بیست و نه هزار وچهار ر تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش تگرگ در دامنه‌های زاگرس وجود دارد و در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش برف همچنین وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اشخاص حقیقی و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در طلا می‌توانند به منظور تنوع بخشیدن به سبد سرمایه‌گذاری خود، در چارچوب ضوابط تعیین‌شده، این اوراق را خریداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز پلیس تهران از دستگیری عاملان شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بابیان اینکه جریمه فرودگاه قطری 30 هزار دلار است، افزود: پروزاها دقیق تنظیم شده و چنانچه شرکت هواپیمایی ایران ایر به هر دلیلی دچار تاخیر شود، هواپیمای پشتیبان را فقط باید از ناوگان خود تامین کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

الهام علی‌اف در طول ماه‌های اخیر و به بهانه‌های مختلف موضوع دالان زنگزور را بیان کرده و می‌گوید که آذربایجان قصد دارد به واسطه تصرف این منطقه، سرزمین اصلی خود را به منطقه نخجوان متصل کند. تصمیمی که البته با واکنش تند مقامات کشورمان همراه شد و مقامات مختلف تاکید کردند که ایران هرگز اجازه تغییرات ژئوپولیتیکی در منطقه را نمی‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در برنامه زنده تلویزیون یک خواننده مشغول لب‌خوانی است