چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اشخاص حقیقی و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در طلا می‌توانند به منظور تنوع بخشیدن به سبد سرمایه‌گذاری خود، در چارچوب ضوابط تعیین‌شده، این اوراق را خریداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز پلیس تهران از دستگیری عاملان شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بابیان اینکه جریمه فرودگاه قطری 30 هزار دلار است، افزود: پروزاها دقیق تنظیم شده و چنانچه شرکت هواپیمایی ایران ایر به هر دلیلی دچار تاخیر شود، هواپیمای پشتیبان را فقط باید از ناوگان خود تامین کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

الهام علی‌اف در طول ماه‌های اخیر و به بهانه‌های مختلف موضوع دالان زنگزور را بیان کرده و می‌گوید که آذربایجان قصد دارد به واسطه تصرف این منطقه، سرزمین اصلی خود را به منطقه نخجوان متصل کند. تصمیمی که البته با واکنش تند مقامات کشورمان همراه شد و مقامات مختلف تاکید کردند که ایران هرگز اجازه تغییرات ژئوپولیتیکی در منطقه را نمی‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در برنامه زنده تلویزیون یک خواننده مشغول لب‌خوانی است

وب‌گاه عرشه آنلاین

انس طلا دیروز توانسته بود رشد خوبی تا محدوده 1669 دلار انجام دهد اما به یک‌باره با داده‌های فدرال رزرو ریزشی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله جوادی آملی گفت: اگر این دو اصل روشن بشود که چه کسی ما را آفرید؟ و بعد هم به کجا می رویم؟ آیا می پوسیم یا از پوست به در می آییم؟ تمام غائله اخیر می خوابد، مرگ از مهم ترین عوامل تربیت است که این غائله را می خواباند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی توسعه هرچه بیشتر خدمات الکترونیک و حذف نیاز به مراجعات حضوری خیل عظیم کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان و مستمره بگیران به شعب این سازمان در شهرستان‌ها است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به شادی نکردن بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی سوپرجام گفت: هنوز چند روز از حمله وحشیانه داعش به هموطنان‌مان در حرم شاهچراغ نگذشته و در این شرایط نمی‌توانیم شادی کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نفر پشتیبان عملیات تروریستی شیراز با بیان اینکه اصلا فکرش را هم نمی‌کردم کسی از این عملیات باخبر شود، گفت: ساعت 3 شب بود که اطلاعات ایران من را دستگیر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک‌ها و موسسات اعتباری مکلفند مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، حداکثر با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر به پرداخت تسهیلات اقدام کنند. عدم اجرا یا تأخیر در پرداخت تسهیلات تخلف محسوب شده و قابل پیگیری در مراجع ذی‌صلاح است

وب‌گاه عرشه آنلاین

ر مدتی که علی فتح‌الله‌زاده به استقلال بازگشته، برخی از اخبار حاکی از آن بودند که این چهره قرار است تغییراتی را در ارکان این باشگاه به‌وجود آورد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ حبیب رازدار اعلام کرد: با تشکیل تیم‌های تجسس و اشراف اطلاعاتی و با استفاده از همه امکانات و تجهیزات موجود شناسایی و دستگیری این افراد شرور مسلح در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سامانه سازمان نهضت سوادآموزی افراد می‌توانند از 19 زیرخدمت معرفی شده استفاده کنند. انتخاب سازمان آموزش و پرورش استثنائی هم کاربران را به سامانه توانبخشی انتقال می‌دهد و خدمات آن متصل است.

خبرگزاری دانا

رحیمی با اشاره به پیش بینی هواشناسی استان در خصوص شرایط جوی گفت: همه شهرداران شهرستان و کلیه دستگاه ها، ماشین آلات، موتور پمپ ها، ژنراتورها و کلیه اکیپ عملیاتی در آماده باش کامل باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از بیانات اخیر خود اظهار کردند: برخلاف گذشته که آمریکایی‌ها خود را تنها قدرت مسلط دنیا می‌خواندند، در نظم جدید، آمریکا جایگاه مهمی ندارد و منزوی است و ناچار خواهد شد دست و پایش را از نقاط مختلف جهان جمع کند.