چهارشنبه 4 مهر 1403

مطالبه بانوان بیرجندی برای برخورد قاطع با عاملان جنایت تروریستی شاهچراغ / ملت شهید پرور ایران خانواده بزرگ آرتین هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مطالبه بانوان بیرجندی برای برخورد قاطع با عاملان جنایت تروریستی شاهچراغ / ملت شهید پرور ایران خانواده بزرگ آرتین هستند

حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و شهادت جمعی از هم وطنان بی گناه، دل آحاد ملت ایران را به درد آورد و حالا بانوان بیرجندی که خود را حامی و خانواده آرتین 5 ساله می‌دانند، برخورد قاطع و اشد مجازات برای عاملان و زمینه سازان این جنایت را از مسئولان مطالبه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، چهل و چند روز است که ایران روی آرامش را ندیده است، هر لحظه و هر ساعتش آشوب و شورش و اغتشاش بوده، در تمام این مدت دشمن هر چه که توانسته جولان داده و سوار بر اسب جهل و بی بصیرتی عده ای آگاه و ناآگاه تازیده است. آشوب هایی که علاوه بر شهادت مدافعان امنیت و تخریب اموال عمومی، به دشمن کمک کرد تا جنایت هولناک دیگری را رقم بزند؛ آن هم در یکی از حرم های مطهر امن الهی و در لحظات ملکوتی اذان و نماز مغرب.

جنایتی که در پی آن 15 نفر به شهادت رسیدند و 26 نفر هم مجروح شدند و باز هم داغی بر داغ شهدای امنیت که مظلومانه به شهادت رسیده بودند افزوده شد. اما این بار و در این حادثه؛ کودکان پاک و معصومی هم بر سر سفره شهادت آن هم در پای ضریح مطهر احمد ابن موسی (ع) میهمان شدند و شاهچراغ؛ چراغ راه عروج ملکوتی شان شد. شهادت مظلومانه این افراد بی گناه به دست شقی ترین دشمن اسلام و انسان، حادثه تلخی بود که قلب تمام مردم ایران را آکنده از اندوه کرد و وقتی این اندوه بیشتر شد که آرتین 5 ساله پدر، مادر و برادرش را از دست داد و یتیم و تنها ماند.

ماهی گرفتن دشمن از آب گل آلود اغتشاشات

رضایی یکی از بانوان بیرجندی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ اظهارکرد: جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) قلبم را به درد آورد و باعث شد تا تنفر و انزجارم از گروهک تروریستی داعش، بیشتر و بیشتر شود.

وی افزود: شهادت یک عده انسان بی گناه آن هم در یک مکان مقدس تنها از یک وحشی صفت برمی آید که داعشی ها از این نظر در اوج هستند.

رضایی با بیان اینکه خوشبختانه جمهوری اسلامی یکی از قدرت های نظامی برتر منطقه و جهان است و دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را هم ندارد، گفت: اما شور و بلواهای ایجاد شده پس از مرگ خانم امینی و تضعیف نیروی انتظامی و مدافعان امنیت کشور، شرایطی را ایجاد کرد تا دشمن بتواند از آب گل آلود ماهی بگیرد.

این بانوی بیرجندی تاکید کرد: در این حادثه فجیع، دل همه بیشتر برای آرتین سرایداران سوخت که خانواده اش را از دست داد. من هم وقتی به پسر کوچکم نگاه می کنم و غم آرتین را برای او متصور می شوم، قلبم از جا کنده می شود.

وی ادامه داد: اما من به آرتین عزیز می گویم تا بداند که او تنها نیست و همه ملت ایران پشت او هستند و انتقام خون پاک خانواده اش را مطالبه خواهند کرد.

همه اغتشاشگران در جنایت شاهچراغ سهیم اند

خانم سرفرازی یکی دیگر از بانوان بیرجندی نیز در گفتگو با خبرنگار خاورستان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، گفت: در این جنایت تنها داعش مقصر نیست، بلکه مقصر اصلی تمام آشوبگران و اغتشاشگرانی هستند که با به هم ریختن فضای کشور و ایجاد ناامنی، زمینه را برای ورود دشمن آماده کردند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آتش افروزی و جنگ رسانه ای دشمن بر سر حجاب و بی حجابی نیست، بلکه همانطور که معلوم شد؛ هدف اصلی تجزیه کشور بود، اظهارکرد: از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست، اما اینکه برخی افراد بی بصیرت با دشمن همراه شده و کمر به نابودی نظام و کشور بسته اند، جای تاسف دارد.

سرفرازی ادامه داد: به نظر بنده همه افرادی که در اغتشاشات نقش داشتند بخصوص برخی از خواص نادان و سلبریتی های خود فروخته، در جنایت تروریستی شاهچراغ هم سهیم هستند و باید پاسخگوی خون به ناحق ریخته شهدای این حادثه باشند.

وی تصریح کرد: در واقع این اغتشاش گران و آشوبگران داعشی صفت بودند که خانواده های زیادی را عزادار عزیزانشان و دنیای آرتین 5 ساله را از همان کودکی سیاه کردند.

این بانوی انقلابی تاکید کرد: این اغتشاشات و در نهایت هم جنایت تروریستی شاهچراغ، خون ملت انقلابی و شهید پرور ایران را جوش آورده و باعث شده که امروز مهم ترین مطالبه بحق آنها برخورد قاطع با عوامل این جنایت و در نظر گرفتن اشد مجازات برای آنها باشد.

او افزود: امروز بنده هم مثل تمام هموطنان انقلابی ام؛ داغدار پرپرشدن عزیزانی هستم که لیاقتشان شهادت در حرم امن الهی بود و خودم را همدرد و شریک غم خانواده های بزرگوار این شهدا می دانم.

بی تفاوتی داعیه داران حقوق بشر نسبت به جنایت شاهچراغ

سرفرازی تصریح کرد: در حوادث اخیر؛ در حالی که دشمن مدافع حقوق بشر با دروغ سازی از مرگ طبیعی یک دختر و پیراهن عثمان کردن آن؛ تمام کشور را بهم ریخت، اما نسبت به این جنایت وحشیانه و شهادت افراد بی گناه واکنش خاصی نشان نداد.

وی بیان کرد: همچنین برخی سلبریتی های نادان هم که در این جریانات آب به آسیاب دشمن ریخته و فضا را برای آشوب های بیشتر آماده می کردند، نسبت به این جنایت سکوت اختیار کرده و خفه خون گرفتند.

فاطمه زهرا هلال بیرجندی عضو شورای شهر بیرجند نیز در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: حوادث تلخ و اغتشاشات اخیر در کشور و همچنین عملیات تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی علیه السلام و شهادت زنان، مردان و فرزندان این مرز و بوم دل آحاد ملت ایران را به درد آورده و شادی را در دل ها و لبخند را بر لبان همه خشکانده است.

وی افزود: بنده نیز همانند همه اقشار آگاه جامعه با خانواده‌های داغدار احساس همدردی دارم و در کنار آن ها به عزا نشسته ام.

عضو شورای شهر بیرجند ادامه داد: من هم نه تنها این جنایت و عاملان آن را محکوم می‌کنم، بلکه نفرت و انزجار خود را از رفتار کسانی که زمینه را برای حضور تروریسم فراهم کردند تا به سادگی بتوانند نیات پلید خود را عملیاتی کنند، اعلام می کنم و معتقدم که این سنگ ریزه ها در گردونه انقلاب خرد خواهد شد و به فرمایش مقام معظم رهبری " پیروزی از آن ملت شریف ایران اسلامی است".

ملت شهید پرور ایران؛ خانواده بزرگ آرتین هستند

وی گفت: اگر آرتین عزیز خانواده گرامی اش را در این حادثه از دست داد، اما همه ملت شهید پرور ایران در کنار او و خانواده بزرگ او هستند و خودشان را داغدار غم بزرگش می دانند.

هلال بیرجندی با اشاره به شهادت سه نفر از دانش آموزان در این حادثه، اظهارکرد: بنده از صمیم قلب به دانش آموزان دهه هشتادی و نودی که مانند شهید حسین فهمیده و شهید علی لندی؛ پای انقلاب و خون شهدا ایستاده اند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند، افتخار می کنم.

ترس از اقتدار و پیشرفت ایران ریشه جنایت های تروریستی

او در خصوص علت اینگونه جنایت های تروریستی هم بیان کرد: ریشه های این جنایت سخیف و این ترورهای کور در اقدامات نابخردانه و ضد حقوق بشری کشورهایی که دم از حقوق بشر و آزادی می زنند، است که از اقتدار و پیشرفت و بالندگی درخت پر ثمر انقلاب اسلامی هراس دارند.

وی افزود: اما دشمنان غافل از این هستند که ایران با تمام کشورهای دنیا فرق دارد و با پشتوانه رهبری مقتدر و آگاه و ملتی ولایت پذیر که به قول سردار دلها؛ ملت امام حسین است و از شهادت باکی ندارد، راه خود را به سمت قله های اوج در پیش گرفته است.

اتفاقات اخیر داغ خانواده های شهدا را تازه کرد

این بانوی بیرجندی اظهارکرد: همه ما می‌دانیم که دشمن فرصت طلب، از مرگ مرحومه مهسا امینی سوء استفاده کرد تا نقشه های شوم خود را با اجیر کردن ایادی خودش و با استفاده همه جانبه از رسانه های ضد انقلاب و معاند و همچنین با تحریک احساسات جوانان و تعدادی از سلبریتی ها اجرا و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند.

وی ادامه داد: در این بین هم متاسفانه عده ای آگاهانه و تعمدی و عده‌ای هم ناآگاهانه هیزم بیار آتش این فتنه و آشوب شدند و صحنه های ناخوشایندی را رقم زدند که دل همه خانواده های شهدا را سوزاند و داغ شان را تازه کرد.

هلال بیرجندی تصریح کرد: اما دشمن کور خوانده؛ چرا که خون ها و اشک های زیادی پای این انقلاب ریخته شده و این بار هم به فضل الهی و عنایت آقا امام زمان عجل الله و رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و همدلی ملت و نهادهای امنیتی، نقشه شومشان نقش بر آب شد.

ترورهای کور دشمن برای گرم نگه داشتن آتش اغتشاش

عضو شورای شهر بیرجند با بیان اینکه اکنون هم دشمن سعی دارد که با انجام این ترورهای کور و آشوب ها، آتش این شورش را گرم نگه دارد و هراس به دل ملت بیندازد، گفت: امان از حماقت افراد جاهل، اما دشمن باید بداند که به تعبیر آیه " و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین" این حیله و مکر آنها هم به خودشان برخواهد گشت.

وی تاکید کرد: قطعا مثل همیشه؛ این زخم هم ما را در راستای حفظ نظام، پیروی از راه امام (ره) و شهیدان و اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت، قوی تر و مصمم تر از قبل خواهد کرد.

هلال بیرجندی بیان کرد: بی شک مطالبه من هم مثل همه اقشار جامعه اسلامی، نه تنها برخورد قاطع با عوامل این جنایت تروریستی؛ بلکه با همه زمینه سازانی است که گرگ به مهمانی دعوت کرده و عمدا زمینه جنایت دشمنان، شهادت فرزندان و حیف و میل کردن بیت المال این مملکت را فراهم کردند.

انتهای پیام /