چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، انتشار خبر‌ها درباره پیام مرموز نخست‌وزیر انگلیس به وزیر خارجه آمریکا بعد از انفجار خرابکارانه خط لوله نورد استریم، واکنش سخنگوی وزارت خارجه روسیه را به دنبال داشته است. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی وزارت خارجه روسیه خواستار توضیحات دولت انگلیس درباره پیام ارسالی لیز تراس نخست‌وزیر سابق این کشور به وزیر خارجه آمریکا در زمان انفجار خط لوله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما برای رسیدن به یک توافق خوب و پایدار جدی هستیم. در ماه‌های گذشته ایران تلاش سازنده ای برای رسیدن به این هدف انجام داد و ابتکارهای خوبی ارائه کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها از حضور وزیر کشور در نشست امروز این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در فهرستی که توسط 1Sports1 تهیه شده، لیدز و نیوکاسل تنها تیم‌های انگلیسی بودند که به جمع 10 تیم برتر از نظر هیاهوی هواداران راه یافتند... و البته لیورپول در رده یازدهم قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی دفتر رییس جمهور به تحولات قفقاز در توئیتی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از تشییع پیکر علی‌اصغر لری گوئینی دانش‌آموز 8 ساله حمله تروریستی شیراز در سیرجان را مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان از آماده‌باش کامل همه مراکز خدمات جامع سلامت و مراکز شبانه‌روزی در آستانه وقوع اولین بارش پاییزی و طغیان احتمالی حملات تنفسی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از حضور وزیر کشور در نشست امروز این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان و همچنین ارائه گزارش عملکردی وزیر دادگستری به اعضای کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات اجرایی شده پس از وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) توسط این دانشگاه را عملیات اثرگذار پدافندی دانست و یادآور شد که هم‌اینک هفت مجروح در بیمارستان بستری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پسکوف گفت: همچنان انگلیس را مسئول خرابکاری در خطوط لوله نورداستریم دانسته و به این اقدام لندن پاسخ متناسب نشان خواهیم داد.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع پیکر علی‌اصغر لری گوئینی دانش‌آموز 8 ساله حمله تروریستی شیراز در سیرجان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج پرس‌وجو از کارشناسان دفاتر مهاجرت نشان می‌دهد در سال‌های اخیر ویزای کشاورزی به یکی از پرطرفدارترین ویزاهای کسب‌وکار تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که هم اکنون 7 مجروح حادثه تلخ شاهچراغ در بیمارستان های دانشگاه بستری و در حال دریافت خدمات تخصصی درمانی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج پرس‌وجو از کارشناسان دفاتر مهاجرت نشان می‌دهد در سال‌های اخیر ویزای کشاورزی به یکی از پرطرفدارترین ویزاهای کسب‌وکار تبدیل شده است.