چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تحت فشار و جنگ روانی، هرگز امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد و در چارچوب منطق و در راستای حصول توافقی که خطوط قرمز ایران رعایت شود، حرکت می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

طی مدت بیش از 40 روز گذشته تعداد زیادی از جوانان کشور مظلومانه و تنها به جرم دفاع از نظام جمهوری اسلامی توسط همین اغتشاشگرانی که مدعی دفاع از حقوق ملت ایران بودند، مجروح و بعضاً به شیوه های بسیار وحشیانه به شهادت رسیدند که تعداد آنها به 46نفر می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

5 پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی همزمان با یازدهمین شنبه " امید و افتخار" و با حضور شهردار تهران وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات اجرایی شده پس از وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) توسط این دانشگاه را عملیات اثرگذار پدافندی دانست و یادآور شد که هم‌اینک هفت مجروح در بیمارستان بستری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای جمعیت هلال احمر در سراسر کشور پس از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی به حالت آماده باش در آمدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از روز گذشته تصویر نامه‌ای مجعول منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در فضای مجازی در حال بازنشر است و به‌شدت از سوی اکانت‌های ضدایرانی به‌اصطلاح وایرال شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مانور مدیریت بحران با موضوع نشت مواد شیمیایی در منطقه12 برگزار شد تا آمادگی نهادهای مختلف در این خصوص ارزیابی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی، به حالت آماده باش در آمدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، در این مراسم که با حضور اعضای هیات رییسه، مدیران ستادی، کارکنان، مدرسان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در نمازخانه سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد. ابتدا قرائت قرآن توسط جواد محمدزاده از همکاران مرکز قرآن و عترت دانشگاه انجام شد. در ادامه علی اصغر زارعی عضو هیأت علمی دانشگاه و تحلیلگر ارشد حوزه امنیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه به پیام ارسالی لیزتراس به آمریکا در بحبوحه حمله به خط لوله «نورد استریم» واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع)، 13 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند که 3 نفر از آن‌ها پدر و مادر و برادر آرتین سرایداران بودند./ فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نیروهای جمعیت هلال احمر در سراسر کشور به حالت آماده باش در آمدند.

وب‌گاه عصر ایران

حزب‌الله هیچ‌گاه چنین واحدهایی در ساختار خود معرفی نکرده است و این مطالب صرفاً به‌کرات توسط رسانه‌های اسرائیل تولید و انتشار یافته‌اند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور کره جنوبی از مردم کشورش به دلیل ناتوانی در مدیریت ازدحام مرگبار در جریان مراسم هالووین عذرخواهی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری از 5 پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی همزمان با یازدهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.